Maestro(andalusier) aan het werk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Barb

Re: Maestro(andalusier) aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 11:04

Errug leuk dier Cool Ik hou heel erg van barok maar dat weet je ondertussen wel!!

zo te zien heb je hem lekker aan het lopen!!

Wat balen dat het niet zo erg wil lukken met Wessel zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 11:05

Het is en blijft een práchtig dier, ik vind die bouw juist erg mooi !
Verder heb ik neit echt nuttig commentaar, wel veel plezier samen verder !

d0rien1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 11:12

Ik vind het ook echt een prachtig paard!!!! Die nek!!!! Gaaaap Heerlijk beest!

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 12:32

Ik vind het een prachtig paard, ook goed gereden. Ben alleen ook van mening dat hij iets te zwaar is. Ik weet verder niet of je hem op het land hebt staan, maar ik vind zijn nek er aardig uitzien alsof hij veel te veel eiwit opslaat. Misschien is dit ook de reden van zijn korte drafje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 12:38

Erg mooi paard, op die standfoto ziet hij er super uit, zou ik zeker niet op dieet willen zetten, beetje vlees mag wel, in de winter verbruiken ze dat weer snel als het koud wordt.

Zijn hals is niet zo lang en dan krijg je gauw het idee van een propje, zeker als je verzameld gaat rijden lijkt het vaak meer.

Hij heeft een mooie draf hoor, echt stoer doet hij zijn best voor je, lijkt of hij alles er uit perst om te doen wat hij moet doen.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-07 12:45

nee,hij heeft altijd wel wat korter gedraafd,maar zowiezo heeft een andalusier vaak wat korte krabbelpas,en dat heeft hij ook..

ach en ws vind iemand die aan de zijkant staat het 100% meevallen,alleen ik niet... Vork

maar joh weet je,ik rij zowiezo geen wedstrijden...al heb ik een bonfire onder mijn kont.. Haha! ,ik vind het echt helemaal niets...

lekker beetje rondtuffen zo,bevalt me prima..en ik probeer zoveel mogelijk te leren en aan te leren,dus ik moet zo langzaam en zeker op zoek naar een goede instructeur hier in de buurt.. Lachen

russel,ik vind hem ook goed zo,alleen onder het zadel wordt ie vrij snel een propje ,maar dik,nee,hij is netjes zo.. Lachen

en hij doet echt zo zijn best,echt paard die alles voor je wil doen,een kanjer is het.. Ja

_Noah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 12:46

Hoe heb ik dit topic kunnen missen Femke op meastro op bokt!!!!

Het mis staat echt niet hoor femke jij op de foto Cheese! heb ik ook een beeld erbij hoe jij dr uitziet!

Wat kan ik zeggen meastro vind ik zo'n geweldig mooi paard Ik hou wel van rond en de foto's geven echt een heel fijn beeld van jullie samenwerking!
Ik hoop ook dat je meastro wat sterker krijgt zodat die minder vaak van die ongelukjes heeft en niet meer zo vaak in de ziekenboeg hoeft te staan!

Het zou heel jammer zijn als bij wessel zijn ballen eraf moeten dus ik gaat duimen dat het inrijden toch gaat lukken zonder castratie!!

Ik heb dr echt zin in om je paarden te ontmoeten in september en dan moet je me toch maar eens uitleggen hou jij paardenzadelmak maakt met een s*xpop?????

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-07 12:49

ouwe kop heb ik he... snik.... Zij zijn groot en ik is klein! No Cheer

en die pop... ROFL ,echt wat een ding joh,ik kleed haar wel netjes aan,maar we hadden die ook bij wessel naast het zadel gehouden...

komt een dag later de buurvrouw...uhh wat voor een pop is dat, Wow! ...hahahahaha ROFL

maar goed,bij breitling heeft het geweldig geholpen.. Ja Haha! Haha!

_Noah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 12:53

kimmie261 schreef:

Dat valt reuze mee je zelf niet zo naar beneden halen joh!!! Het is in ieder geval geen struikelpunt om niet vaker foto's van jezelf te plaatsen!!!!

kimmie261 schreef:
en die pop... ROFL ,echt wat een ding joh,ik kleed haar wel netjes aan,maar we hadden die ook bij wessel naast het zadel gehouden...

komt een dag later de buurvrouw...uhh wat voor een pop is dat, Wow! ...hahahahaha ROFL

Ik ben erg creatief maar dit had ik zelf nooit bedacht gaat het in mn achterhoofd houden misschien wel handig voor Noah strakjes!

Haha! Ik zie het al voor me Noah op de foto met een aangekleden s*xpop op zijn rug ROFL en daar een topic van maken Haha! aaaah arm paard!!

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 19:31

kimmie261 schreef:

ik vond die man zijn reactie grappiger
die was het liefst weggerend Clown

doet ze het weer goed? Ach gut
arme pop Clown

karin_gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 22:29

nou ja, als je maar plezier van je paard hebt hè? Kijk, als je zelf helemaal niks hebt met wedstrijden, okee dan snapik het, maar ik wou je gewoon wel even kwijt dat je het niet hoeft te laten door een mindere gang! Ik zou het wel weten ..kwijl.. Tong uitsteken Ik kijk al uit naar je volgende topic Haha!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 13:55

Whaha, wat hoor ik nu? Haha!
Een opblaaspop??
Nou ja, je kan der wel netjes aankleden maar dat mondje vangt wel vliegen natuurlijk! Bloos! Nagelbijten / Gniffelen
Dan kun je er toch beter zélf opzitten voor de foto! Knipoog Haha!

Vervelend dat Maestro zo snel geblesseerd is.....
Ik snap je wedstrijdmentaliteit wel, ik vind het trainen en lekker bezig zijn ook veel leuker!
En in zo'n wedstrijd komt het net weer niet uit om bepaalde oefeningen te doen op dat moment, als je zelf traint pak je het heel anders aan!
Dat vind ik veel eerlijker voor het paard.

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 19:34

Joyja schreef:
Hoe heb ik dit topic kunnen missen Femke op meastro op bokt!!!!

Het mis staat echt niet hoor femke jij op de foto Cheese! heb ik ook een beeld erbij hoe jij dr uitziet!

Wat kan ik zeggen meastro vind ik zo'n geweldig mooi paard Ik hou wel van rond en de foto's geven echt een heel fijn beeld van jullie samenwerking!
Ik hoop ook dat je meastro wat sterker krijgt zodat die minder vaak van die ongelukjes heeft en niet meer zo vaak in de ziekenboeg hoeft te staan!

Het zou heel jammer zijn als bij wessel zijn ballen eraf moeten dus ik gaat duimen dat het inrijden toch gaat lukken zonder castratie!!

Ik heb dr echt zin in om je paarden te ontmoeten in september en dan moet je me toch maar eens uitleggen hou jij paardenzadelmak maakt met een s*xpop?????

Die s*xpop heeft een naam hoor!! Hahah Haha! Haha! Haha!
We hebben haar Kelly genoemd, en ze had kleertjes aan en een cap op!!
Knipoog Daarnaast had ze een zeer nette zit, en bewoog ze netjes mee met het ritme van de bewegingen!! (waar ze immers voor gemaakt is!! Tong uitsteken )
Hahaha Haha! Wat hebben we gelachen hé fem!!

Ik vind Maestro echt knap geworden, wat kan die al veel hé! Ik ga een startkaart voor je aanvragen Fem!!

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 20:22

Ik hoor net van femke dat kelly nu bij de paralympics rijd, omdat ze een arm schijnt te missen door het inrij-gebeuren van Wessel!!
Ik wens kelly bij deze veel beterschap, en veel succes bij het inrijden met de rest van de jonge paarden.
En misschien heb ik je in maart nog even nodig, Kel! Je komt maar logeren!! Tong uitsteken

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 20:29

MirandaFuego ,haha ja een opblaaspop,,maar uhh dat mondje is wel appart hoor,zit een soort zakje achter.. Nagelbijten / Gniffelen

dus vliegjes worden dan ook nog netjes opgevangen...

en die oefeningen,ach weet je,ik rij en train zo dat ik te allertijde een oefening moet kunnen inzetten,waar en wanneer ik ook maar wil,dus op wedstrijd zal dat geen probleem zijn,maar waar ik geen zin in heb,is al dat gedoe erom heen...10 minuten rijden,kost je gewoon uren,en dat wil ik niet meer,ik heb het weleens geprobeerd,maar nooit lol in gehad Lachen

en mexxuna...hahah,ja kelly mist een armpje... Ach gut ,maar we hebben haar wel vakkundig gerepareerd met een fietsbandplakker...(alhoewel ze toch langzaam leeg gelopen is.. Nagelbijten / Gniffelen )

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 09:45

haha super mooi machtig paard !!! Knipoog

alleen jullie maken me nieuwschierig van het topic van de sexpop!! haha Clown
link graag aub ! Clown Vork

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 10:08

haha kon beter niks zeggen.
Volgens mij heb ik thuis nog een foto van kelly Haha!

Doom volgens mij hebben we er geen topic over gemaakt, maar dat weet ik niet meer. Is al weer zo lang geleden.

Ik had mijn paard bij femke laten inrijden. Echter was mijn paard het er niet zo mee eens en was hij niet zo braaf. Toen heeft de stoere kelly vast gebonden en al hem weten te temmen Haha!

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 10:09

Breitling schreef:
haha kon beter niks zeggen.
Volgens mij heb ik thuis nog een foto van kelly Haha!

Doom volgens mij hebben we er geen topic over gemaakt, maar dat weet ik niet meer. Is al weer zo lang geleden.

Ik had mijn paard bij femke laten inrijden. Echter was mijn paard het er niet zo mee eens en was hij niet zo braaf. Toen heeft de stoere kelly vast gebonden en al hem weten te temmen Haha!

haha geweldig zeg !!!!!!!!! Knipoog jammer ik kreeg het idee dat hier een topic over was ..! Clown

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 10:24

nee,was geen topic over,ik heb ook geen foto's gemaakt van kelly op breit...

maar uhh,kelly niet op bokt hoor Bloos! ,schending van de privacy van kelly.. Haha!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 10:28

misschien vond breit haar wel aantrekkelijk dat ze hem mocht temmen. *LOL* Wessel word er waarschijnlijk wat minder op gewonden van Clown misschien is wessel wel homo Bloos!

en nu weer ontopic want arme meas heeft helemaal niks met kelly te maken Lips are sealed
edit was trouwens wel humor als we foto;s hadden van kelly op breit Clown

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 11:00

wauw, wat een geweldig paard heb jij zeg! Die speknek.. geweldig Haha! Het rijden ziet er ook heel netjes uit, ga zo door zou ik zeggen!

Noppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 13:40

Whahahaha, de reacties op deze pagina, kom niet meer bij...echte humor!! Machtig! ROFL

Dat is mede wat het zo leuk maakt jou topics te bekijken, Femke! OK dan!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 13:56

Noppie schreef:
Whahahaha, de reacties op deze pagina, kom niet meer bij...echte humor!! Machtig! ROFL

Dat is mede wat het zo leuk maakt jou topics te bekijken, Femke! OK dan!

Je hebt het toch niet over kelly he Nors opkijken Want kelly is toevallig wel de stoerste en meest gedurfde amazone die ik ken Bloos! daar mag absoluut niet over gespot worden Dus pas op Whoosh!

trouwens wel leuk om te kijken hoe meas er vroeger uit zag in je profiel Haha! totale metamorfose (of zoiets)!

_showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 19:54

wat een patsertje!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-07 08:20

SuperLiesje ,dank je wel,enne we zullen zo door doen Haha!

Noppie ,:D Haha! ,we proberen gewoon vrolijk te blijven..

en maesje was vroeger een sprietje..hij is heel erg veranderd,het is echt een beertje geworden.