Ik hou heel erg van barok maar dat weet je ondertussen wel!!zo te zien heb je hem lekker aan het lopen!!
Wat balen dat het niet zo erg wil lukken met Wessel zeg.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik hou heel erg van barok maar dat weet je ondertussen wel!!
Heerlijk beest!
,ik vind het echt helemaal niets... 

heb ik ook een beeld erbij hoe jij dr uitziet!
,echt wat een ding joh,ik kleed haar wel netjes aan,maar we hadden die ook bij wessel naast het zadel gehouden...
...hahahahaha
kimmie261 schreef:ouwe kop heb ik he... snik....![]()
kimmie261 schreef:en die pop...,echt wat een ding joh,ik kleed haar wel netjes aan,maar we hadden die ook bij wessel naast het zadel gehouden...
komt een dag later de buurvrouw...uhh wat voor een pop is dat,...hahahahaha
![]()
maar goed,bij breitling heeft het geweldig geholpen..![]()
![]()
Ik zie het al voor me Noah op de foto met een aangekleden s*xpop op zijn rug
en daar een topic van maken
aaaah arm paard!! kimmie261 schreef:ouwe kop heb ik he... snik....![]()
![]()
en die pop...,echt wat een ding joh,ik kleed haar wel netjes aan,maar we hadden die ook bij wessel naast het zadel gehouden...
komt een dag later de buurvrouw...uhh wat voor een pop is dat,...hahahahaha
![]()
maar goed,bij breitling heeft het geweldig geholpen..![]()
![]()

Ik kijk al uit naar je volgende topic
Joyja schreef:Hoe heb ik dit topic kunnen missen Femke op meastro op bokt!!!!
Het mis staat echt niet hoor femke jij op de fotoheb ik ook een beeld erbij hoe jij dr uitziet!
Wat kan ik zeggen meastro vind ik zo'n geweldig mooi paard Ik hou wel van rond en de foto's geven echt een heel fijn beeld van jullie samenwerking!
Ik hoop ook dat je meastro wat sterker krijgt zodat die minder vaak van die ongelukjes heeft en niet meer zo vaak in de ziekenboeg hoeft te staan!
Het zou heel jammer zijn als bij wessel zijn ballen eraf moeten dus ik gaat duimen dat het inrijden toch gaat lukken zonder castratie!!
Ik heb dr echt zin in om je paarden te ontmoeten in september en dan moet je me toch maar eens uitleggen hou jij paardenzadelmak maakt met een s*xpop?????

Daarnaast had ze een zeer nette zit, en bewoog ze netjes mee met het ritme van de bewegingen!! (waar ze immers voor gemaakt is!!
)
Wat hebben we gelachen hé fem!!

,maar we hebben haar wel vakkundig gerepareerd met een fietsbandplakker...(alhoewel ze toch langzaam leeg gelopen is..
)

Breitling schreef:haha kon beter niks zeggen.
Volgens mij heb ik thuis nog een foto van kelly
Doom volgens mij hebben we er geen topic over gemaakt, maar dat weet ik niet meer. Is al weer zo lang geleden.
Ik had mijn paard bij femke laten inrijden. Echter was mijn paard het er niet zo mee eens en was hij niet zo braaf. Toen heeft de stoere kelly vast gebonden en al hem weten te temmen
jammer ik kreeg het idee dat hier een topic over was ..!
,schending van de privacy van kelly..
Wessel word er waarschijnlijk wat minder op gewonden van
misschien is wessel wel homo

Het rijden ziet er ook heel netjes uit, ga zo door zou ik zeggen!
Noppie schreef:Whahahaha, de reacties op deze pagina, kom niet meer bij...echte humor!! Machtig!![]()
Dat is mede wat het zo leuk maakt jou topics te bekijken, Femke!
Want kelly is toevallig wel de stoerste en meest gedurfde amazone die ik ken
daar mag absoluut niet over gespot worden
Dus pas op
totale metamorfose (of zoiets)! 
,we proberen gewoon vrolijk te blijven..