Ook nog foto's van jou en Hurby Marit!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Yaraa schreef:Leuk hoor, die met dat witte dekje en wedstrijdtenue (deed je daar mee aan een wedstrijd?) dan ziet hij er ineens veel chiquer
uit
_mariT_ schreef:Yaraa schreef:Leuk hoor, die met dat witte dekje en wedstrijdtenue (deed je daar mee aan een wedstrijd?) dan ziet hij er ineens veel chiquer
uit
Haha onderlinge wedstijd, F11 ik was 1e
_mariT_ schreef:Yaraa schreef:Leuk hoor, die met dat witte dekje en wedstrijdtenue (deed je daar mee aan een wedstrijd?) dan ziet hij er ineens veel chiquer
uit
Haha onderlinge wedstijd, F11 ik was 1e
Flevolander schreef:susanne_81 schreef:nou waar zal ik beginnen hurbie is op papier 1.68 en hij is echt niet veel groter dus ik weet niet waar jullie hem hebben gemeten miss bij ze oren, marit rijdt hur al een half jaar maar niet elke dag fanatiek dus ze conditie kan kloppen en dat hij wat dikker is is ook logisch omdat hij niet zoveel deed, hurbie is voor dat hij weg ging wat geen maand was maar dat maakt niet uit gewoon naar de hoefsmid geweest en door dat hij alleen maar in de bagger enzo stond bij de mensen die nu zo lief reageren niet dus heeft gestaan en waar je het woord bokkepootje vandaan haalt mag joost weten want hij heeft alles behalve een bokkepoot en dat jullie marit zo afzeiken slaat echt nergens op nou dat juliie hur ong 3 weken hebben gehad wil niet zeggen dat jullie hem gelijk kennen en jullie hoeven ook niet te doen alsof jullie hem veel beter rijden dan marit want ik zie marit vaak genoeg rijden en ik heb nog niemand gezien die dat paard zo goed rijdt en ik wil niet zeggen dat jullie hem slecht rijden maar ga niet haar af lopen zeiken want jullie doen alsof jullie zo geweldig zijn maar ik geloof dat mij paard aardig afgevallen was toen hij terug kwam en al is daar niks mis mee want hij kan best wat kilotjes kwijt maar het is niet normaal dat hij binnen 3 weken zoveel afvalt dus ga nou niet beginnen tegen marit, marit zorgt altijd goed voor mijn paard en ik kan geen betere wensen dan haar en over dat gelul met achter de teugel enzo lopen flikker toch op zeg ze doet alleen maar haar best hoor en ze heeft met goede bedoelingen die foto's neer gezet en je mag best commentaar geven maar alleen als je het zelf ook kan.
gr susanne
Dat slaat nergens op, dat zou dus betekenen dat je geen commentaar mag geven over dingen die je zelf niet kan ?
Ohw en btw, let een beetje op je typvaardigheid. Wat punten en comma's in een stuk tekst leest een stuk makkelijker weg hoor !

meliiSsatjje schreef:Dat slaat nergens op, dat zou dus betekenen dat je geen commentaar mag geven over dingen die je zelf niet kan ?
Ohw en btw, let een beetje op je typvaardigheid. Wat punten en comma's in een stuk tekst leest een stuk makkelijker weg hoor !
iedereen maakt wel eens foutjes.
..