Welsh A Póny Pien!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SannevdM

Re: Welsh A Póny Pien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 15:40

Te groot/ zwaar ben je niet hoor.
Ik vind een paar foto's absoluut geen fijn beeld geven, maar ik zal niet in herhaling vallen. Aangezien het al meerdere malen gezegd is.
Wat ik nog niet heb langs zien komen n wat mij meteen opviel was zijn bit, die is te klein. Klopt dat?
Als je geen nieuw zadel kan betalen geeft dat niet, maarijd dan gewoon ALTIJD zonder. Een slecht passende zadel vraagt om problemen.
Dit is niet aanvallend bedoeld hoor! Knipoog

xliisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 15:52

`ziet er leuk uit,
ik vind je niet te groot!

margreet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 15:58

Hoi, ik zou een sperriem omdoen, leuke pony verder.
gr. margreet

Saartje_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 16:56

Robin__ schreef:
Dat veel te groot valt best mee hoor Leo Knipoog
verder zou ik niet meer met sportschoenen rijden, je schiet zo snel door de beugels... Lachen
Verder ziet het er netjes uit, let af en toe op je handen, en je maakt je rug soms wat hol, en dus steek je je kont naar achter...

ja mooie foto's maar ik zou ook met paardrij laarsen doen anders ga je zo snel met je sport schoenen in je beugel na ja veel plezier Pling

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 17:09

nicky_f schreef:
Ilsuuuh schreef:
Verder leuke pony en dat trekken valt echt wel mee!!

dat trekken valt niet mee vind ik Knipoog

Vind ikidd ook niet. En te groot ben je niet, maar voor het mooie zou je wel wat kleiner mogen zijn Lachen Maar het past nog wel hoor. Heb ik ook met mijn vzpony, maar ze heeft er geen last van.

SuperPaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 17:14

Heyy

Ik vind je grootte wel meevallen!! Ik heb op een C-pony gereden waar ik toch iets verder onder uit stak! Ik ben 1.65... Weet neit hoe groot jij bent??? Je hebt je commentaar zelf al wel gegeven:P Stoer ponytje hoor!!

Tamaar_Horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 20:42

Ik vind je niet veel ste groot hoorr,

Vind het niet super hinderlijk..

Je weegt idd niet veel, zolang hij er dan nog maar plezier in heeft!

Veel plezier samen nogg Koe

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 20:46

Zoals (geloof ik) al gezegt is: veel meer naar voren gaan zitten!
Je zit echt op 't randje..

Dudette_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-07 16:54

sannuhh schreef:
Wat ik nog niet heb langs zien komen n wat mij meteen opviel was zijn bit, die is te klein. Klopt dat?

Zijn bit? te klein? oefff, dat zou ik eens moeten nakijken.. dat zou ik eigenlijk niet weten. Bloos!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 18:49

Liins schreef:
Vind het er niet echt ontspannen uitzien, op de eerste foto heeft die ze mond los.. en jij zit daar met je handen erg wijd. Je beugels mogen ook wel 2gaten langer,want je zit helemaal met je kont achterin je zadel en je drukt je kont naar achter.

Verder vind ik het een heel erg leuke pony Haha! .

amen, ik vond de eerste foto geweldig, bij de 2de viel me mond open van verbazing, je handen horen niet op je benen. Als je weet dat t zadel niet in orde is, waarom leg je het er dan alsnog op?

Flaaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 19:46

Leuke pony! vind je niet te groot. Vind trouwens dat je wel recht op zit, maar soms beetje de neiging naar hol en beetje stoelzit. Maar voor de rest is het een mooi plaatje! Haha!

DieuwJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 19:51

Het commentaar gaf je zelf al, verder dat zadel, ga eens naar de paardenwinkel en vraag of ze ook 2e hands zadels verkopen. Voor de rest heeft je pony wel iets vind ik (A), x

Fieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 19:54

't is een hele mooie pony (ben ook gek van welshjes, wat moet je dan ook met 3 Lachen ) , maar de manier waarop je hem rijd spreekt me niet zo aan.
Je 'dwingt' je pony nagevelijk te lopen, door je handen vast te zetten. Dat zie je ook doordat je pony z'n mond open heeft. Probeer je pony eerst van achter goed actief te maken, en dan van voor wat tegen te houden, dan loopt je pony veel beter Knipoog

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 21:06

te groot valt wel mee, maar je zit te ver in het zadel, zet je handen vast en je beugelriem zit gedraait, om over je uitrusting van jezelf maar niks te zeggen, maar verder wel een leuke pony
(heb btw de andere reacties niet gelezen, omdat er zoveel pagina´s zijn en ik niet weet of hier al een duscussie mee is ontstaan, snappen jullie me nog Knipoog )