Superlise; Ik ben ook netjes in het B begonnen... Niet altijd wp's, alleen als ik het ook daadwerkelijk verdiende

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lisantjuhh schreef:je kan ook het ook op een andere manier uitbrengen.. en omdat haar manegepaard die mooi rond loopt blabla komt er erop neer dat ze het niet verdient om in l2 te lopen. als iedereen gewoon advies geeft (positief) dan heb je dat gediscussie ook niet
Amethyst_ schreef:Ik rij nou ongeveer 3 jaar onderlinge wedstrijden, ongeveer 1 keer per maand... Ik heb 6 wp's in het B gehaald, en 5 in het L1... Gewoon netjes telkens zoals het volgens de regels op mijn manege gaat....
Casperrr; Ik vraag je vriendelijk om of gewoon onderbouwd advies te geven, of weg te gaan, want het wordt er niet leuker op zo... Je weet niet hoe de regels op mijn manege zijn, dus over zulk soort dingen kan je gewoonweg niet oordelen....
casperrr schreef:er wordt op bokt niet te veel gezeikt, er wordt gewoon de waarheid gezegd...
Ik kan heus wel opbouwend commentaar geven hoor
Je paard meer bij elkaar rijden, zorg in de hoeken en voltes e.d er meer voor dat je je niet te veel focust op de stelling, je vergeet de hele achterhand die daardoor er maar achteraan loot.
Als je gaat wijken moet je hem mer bij elkaar rijden en proberen een klein beetje te verzamelen en dan groot opzij.
soms helpt het om voor de proef een suikerklontje te geven dat hjij gaat knabbelen en heb je hem sneller naar beneden.
Doe tijdens het inrijden veel voltes rijden, heel veel stelling wisselen.
Als je hem ronder hebt gereden moet je de achterhand en meer bijrijden, vele overgangen maken
superlise schreef:Verder heb je het goed gedaan en ik hoop dat je nog ver met hem komt op de manege. Wel goed dat je zelf ook het verschil ziet tussen hoe het officieel eruit ziet.
En het is op een manege dus ik zou als ik jou was dat in de titel zetten omdat dit gewoon een hoop gezeur spaart..
Amethyst_ schreef:Zoals jullie het brachten leek het daar wel op![]()
superlise; Ik heb net al gezegd dat ik het verschil tussen onderling en officieel ook heus wel zie... en die wp telt ook alleen voor mijzelf en is óók niet te vergelijken met officieel, maar de wp is heus wel echt