Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dorienkee schreef:t gaat ff over dat als je erbij zet dat je DAAR geen commentaar op wil. of dit nou voor een cap is of omdat je voor de LAATSTE x op een ponietje rijd dat maakt nu even niet uit. diegene die het commentaar geven waren en niet bij en weten niet hoe t gaat. en ja tuurlijk mag commentaar maar tis gewoon stom als je al het commentaar krijgt over datgene wat je niet wil en het er ook nog eens bij heb gezet.
stef schreef:dorienkee schreef:t gaat ff over dat als je erbij zet dat je DAAR geen commentaar op wil. of dit nou voor een cap is of omdat je voor de LAATSTE x op een ponietje rijd dat maakt nu even niet uit. diegene die het commentaar geven waren en niet bij en weten niet hoe t gaat. en ja tuurlijk mag commentaar maar tis gewoon stom als je al het commentaar krijgt over datgene wat je niet wil en het er ook nog eens bij heb gezet.
en dat staat dus in de regels van HAW dat dat niet mag
sgwrijdster schreef:stef schreef:en dat staat dus in de regels van HAW dat dat niet mag
maar als ze het er bij zet is het toch logisch dat ze daar liever geen commetaar op heeft???
dorienkee schreef:t gaat ff over dat als je erbij zet dat je DAAR geen commentaar op wil. of dit nou voor een cap is of omdat je voor de LAATSTE x op een ponietje rijd dat maakt nu even niet uit. diegene die het commentaar geven waren en niet bij en weten niet hoe t gaat. en ja tuurlijk mag commentaar maar tis gewoon stom als je al het commentaar krijgt over datgene wat je niet wil en het er ook nog eens bij heb gezet.
WildChild schreef:Commentaar op de foto's: Ik vind dit akelig om te zien. Het meisje is veel te groot voor de pony, haar houding is slecht en als jij bij de foto zegt "Vergeten te duwen" weet ik genoeg. Mijn advies? Ga bij een manege rijden. Daar krijg je fatsoenlijk les op een pony die wél bij je eigen lengte past.

marcpollove schreef:ow dat kan .. maar ik rijd nog niet zo lang
volgens mij reed ik dan op het verkeerde been..
en moppy vond het heel leuk want ze was later ook aan het schuimen enz.
marcpollove schreef:Ja maar ze had ook de hele tijd dr oortjes naar voren
later toen we klaar waren had ze ook verder nog genoeg energie
want toen heeft ze me vriendin nog getrapt en kon ze ook nog lekker galoperen ( zonder zadel of iemand erop) maar ja .. ik ga hierover niet meer in discusie

Nassie schreef:Ik ben ook geen instructeur, maar ik geef de kinderen die op mijn pony rijden zoveel mogelijk aanwijzingen, zodat het elke keer beter gaat en meer de pony leren te begrijpen

Sjimmielove schreef:Okee maar discussie gesloten!
Ik weet nou goed dat kim te groot is !
En ik hoef het dus niet meer te horen..
We doen het niet meer !
En ik ben het zelf dus ook niet op de foto's
Dankjulliwel