de link doet het niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
de link doet het niet

sas_dancer schreef:Flurk schreef:leuke foto's paard lijkt wel enorm sterk en jammer dat je met een dressuurzadel rijdt dat komt het springen niet ten goede
ja weet ik maar spring zo weinig dat het niet veel zin heeft er een te kopenhoe bedoel je sterk
?
xElienx schreef:woon je in de buurt van bussloo?
net zo als ik sas_dancer schreef:Flurk schreef:
ja weet ik maar spring zo weinig dat het niet veel zin heeft er een te kopenhoe bedoel je sterk
?
ik bedoel met sterk zwaar in de hand,en erg loperig op een aantal foto's zie je het bit gewoon uit zijn mond komen door jouw teugeldruk, overigens zou je hem met springen wat meer ruimte mogen geven hij kan dan beter basculeren
ja deze foto's zijn vooral in het begin gemaakt en daar was hij heel erg lopperig en draaide zich steeds om en rende dan weg
vandaar ook mijn gespannen houding

Flurk schreef:bedankt voor je uitleg vind het wel vrolijke foto's hoor
bedoel mijn commentaar opbouwend maar dat opschrijven lukt niet altijd even positief
. Vind het juist goed dat je er wat van zegt
sas_dancer schreef:Flurk schreef:bedankt voor je uitleg vind het wel vrolijke foto's hoor
bedoel mijn commentaar opbouwend maar dat opschrijven lukt niet altijd even positief
ik vat het niet negatief op hoor. Vind het juist goed dat je er wat van zegt

Flurk schreef:als ik die foto's zie kan ik bijna niet wachten om dat ook weer te gaan doen maar ik moet even wachten want paardje is hier nog niet aan toe
En dan kan ik niks meer beginnen. dus ik moet eerst nog maar even zorgen dat ze dan wat meer bij me blijft

sas_dancer schreef:dancer neemt soms een sprint na de hindernis
Die laatste foto vind ik echt prachtig