Waar je aan moet werken, zoals je toegaf, is je houding in de galop. Voorderest erg netjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Waar je aan moet werken, zoals je toegaf, is je houding in de galop. Voorderest erg netjes
Valletjeee schreef:Haha dat is vet! Ziet er egt netjes uitWaar je aan moet werken, zoals je toegaf, is je houding in de galop. Voorderest erg netjes
, knolliegirl schreef:hee ziet er super uit
tinka__ schreef:Wauw! ziet er echt super uit! knap werk
, dankje,,
, maar ik vind het persoonlijk niet vervelend zitten hoor, het is even wennen. 

sexy_back schreef:wauw wat een ontzettend leuk gezicht is dit zeg!!!
paard loopt mooi hoor, zeker voor zo'n zwaargewicht...
denk wel aan je houding (rechtop, geen piano handen) maar dat komt heus wel goed!!
ga zo door!!
uvando schreef:echt zo stoer ik vind zulke
paarden echt helemaal
geweldig veel succes met haar.
t' is ene mooie en die zie
je maar zelden
Liefs Mylene
Heb echt respect voor je dat je haar zo de baan doorstuurt
Erg leuk om te zien, keep on going! Isabonny schreef:Wauw, leuk! Je hebt je ouders toch niet nodig voor vervoer. Wij gingen vroeger te voet (te paard) naar alle concoursen. Wel met een paar mensen tesamen. Was altijd gezellig zo'n dag. Je was dan wel de hele dag ongeveer van huis. Het bestuur van de Ponyclub zorgde dan voor de benodigde spullen zoals dekens, halsters, touwen, emmers etc. Maar dat kon je ook door familie mee laten nemen. Vroeger had bijna niemand een trailer.
. naar een auto kun je nog zwaaien dat ze ff moeten wachten, maar dat gaat met een trein wat minder
en ik heb een andere pony nodig om over de weg te gaan, ze vind nog best veel eng, als ik alleen naar buiten ga, ga ik op de vreemde stukjes meer achteruit als vooruit. 
. Maar mss als we een jaar verder zijn dat dat dan allemaal een stuk beter gaat, dan is het inderdaad niet zon gek idee!. napoleon schreef:Wat zijn jullie een ontzettend leuke combiHeb echt respect voor je dat je haar zo de baan doorstuurt
Erg leuk om te zien, keep on going!
, dankjewel!
Nouja.. Het ziet er igg. netjes uit! Je hebt hem goed aan het lopen vind ik!
Super combi!
,,
,