Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
whaha 
Katja schreef:Wordt ik gewoon een beetje valselijk beschuldigd.
Katja schreef:Wordt ik gewoon een beetje valselijk beschuldigd.
Jotee schreef:nikitabanana schreef:ik lees dit topic.. ik erger me meer aan jou reactie's van die Jotee,, dan aan die typfoutjes, wat menselijk is, je loopt zelf te zeuren dat ze je een pb moeten sturen en toch blijf je erop ingaanbeetje kinderachtig!!
Het is maar net wát je kinderachtig noemt! (;
Ik erger me er gewoon aan, én daar reageer ik op.. Klaar!
Katja schreef:Ik zie niks.Word ik gewoon een beetje valselijk beschuldigd.

Je bent al 2 x gequote
Craignethan schreef:Wat schrijf je nou??Je ben al 2 x gequote
Citaat:Dat weten we inmiddels ja, dat je je hieraan ergert. Pff, waar een mens zich toch al niet aan kan ergeren. Maar ja, je hebt lekker andermans topic verpest, door de TS niet per PB op de hoogte te stellen van haar foutjes. Ik denk dat het verstandig is om te stoppen met jezelf continu te verdedigen, en je als een volwassene te gaan gedragen.
je gedraagt je meer al een 5 jarige
sorry dat ik het zeg maar je blijft contstant maar herhalen van hoeveel je je daaraan ergert, dat wordt een beetje zwaar irritant!!
[/quote] jolly_renske schreef:Citaat:Dat weten we inmiddels ja, dat je je hieraan ergert. Pff, waar een mens zich toch al niet aan kan ergeren. Maar ja, je hebt lekker andermans topic verpest, door de TS niet per PB op de hoogte te stellen van haar foutjes. Ik denk dat het verstandig is om te stoppen met jezelf continu te verdedigen, en je als een volwassene te gaan gedragen.
dat wou ik maar zeggen ja!
ben jij nou 15 jaarje gedraagt je meer al een 5 jarige
sorry dat ik het zeg maar je blijft contstant maar herhalen van hoeveel je je daaraan ergert, dat wordt een beetje zwaar irritant!!
en je profiel klopt dan ook niet met vliendinnetjes etc... maargoed dat doet er niet toe.. maar je houd van perfect nederlands dan klopt dat ook niet
jolly_renske schreef:Citaat:Dat weten we inmiddels ja, dat je je hieraan ergert. Pff, waar een mens zich toch al niet aan kan ergeren. Maar ja, je hebt lekker andermans topic verpest, door de TS niet per PB op de hoogte te stellen van haar foutjes. Ik denk dat het verstandig is om te stoppen met jezelf continu te verdedigen, en je als een volwassene te gaan gedragen.
dat wou ik maar zeggen ja!
ben jij nou 15 jaarje gedraagt je meer al een 5 jarige

Jotee schreef:Aaah tief een end op man, ik verdedig mezelf omdat ik daar belang bij heb omdat ik me dood erger aan haar typ gebrek.
Dát is mijn mening, en dát laat ik daarom duidelijk weten!.
Craignethan schreef:Jotee schreef:Aaah tief een end op man, ik verdedig mezelf omdat ik daar belang bij heb omdat ik me dood erger aan haar typ gebrek.
Dát is mijn mening, en dát laat ik daarom duidelijk weten!.
En dat is echt ABN![]()
Je punt (maar vooral je komma's) is/zijn wel duidelijk nu. Je schrijft zelf ook niet vlekkeloos ....
@ Katja
BeLoVeD schreef:OMG..Penny alarm. Ik TeM ff..
terorita schreef:gezellig hier
Jotee schreef:Oooooohw, het is dat ik het nu zelf zeg;
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, wat een topic!!
Het ging over Anky, maar het is uigelopen op spelfouten o.a. door mezelf!!! Haha!
Oke, oke, oke, ik hamer erop af, maar bij deze stop ik.!
Vanaf nu weer over Anky etc?