Bezig met Asra inrijden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mayOOo

Re: Bezig met Asra inrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 18:43

Leuk paardje Gewoon zo door blijven gaan ik weet ook waar je rijd kwam me ook zo bekend voor Knipoog
en nog veel plecier met je paard

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 18:43

Turaan schreef:
haha ik kom zeker een keer kijken!! En ik ben benieuwd hoe groot mijn nieuwe pony zal zijn Bloos , Zal ook maar rond de 1.45 zijn. Maar goed, ik heb ze al jaren gehad. En plezier staat bij mij voor. En als je paard er geen plezier in heeft merk je dat wel!!

jah indd Haha! asra lijkt geen last te hebben , en hij is heel lief, staat rustig te wachten tot ik opstap enzo
wij gaan gewoon een keer na het strans met jou hafje en asra over een tijd Haha!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 18:45

Lavien schreef:
Jullie zijn een erg leuke combi en ik vind dat je goed op hem past hoor!Hij is helemaal niet iel en ik vind hem groter lijken dan 145.Maar misschien moet je je beugels een gaatje langer doen?Leuk setje trouwens Haha!

dank je wel Lachen ik krijg op stal ook veel van dit soort reactie's en als ik echt te groot was, zat ik niet op hem, ik groei gelukkig niet meer en hij wel Knipoog

De beugels weet ik ,maar ik heb jaren lang gesprongen , en dit zadel is een beetje richting spring, maar ik ben bezig om aan langer te wennen Haha!
Op dit setje ben ik ook helemaal verliefd Haha!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 18:46

Harvy schreef:
Leuk paardje Gewoon zo door blijven gaan ik weet ook waar je rijd kwam me ook zo bekend voor Knipoog
en nog veel plecier met je paard

dank je Lachen dit drukt me onzekerheid weer wat weg Lachen gelukkig
Ik sta in Beckum bij Scholten Lachen waar sta jij dan?

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 18:46

Leuke haff,
Maar zoals waarschijnlijk al eerder is gezegd vind ik het zadel totaal niet passen..
Verder moet je je beugels langer doen, zelf nog wat recht op gaat zitten, handen dragen en voor je uit kijken etc...
Verder niet verkeerd bedoeld hoor, maar dit is wat me opvalt.. misschien dat je er aan kunt gaan werken.! Vork

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 18:48

Jotee schreef:
Leuke haff,
Maar zoals waarschijnlijk al eerder is gezegd vind ik het zadel totaal niet passen..
Verder moet je je beugels langer doen, zelf nog wat recht op gaat zitten, handen dragen en voor je uit kijken etc...
Verder niet verkeerd bedoeld hoor, maar dit is wat me opvalt.. misschien dat je er aan kunt gaan werken.! Vork

ga er zeker aan werken, maar het is indd al eerder gezegd
dank je
me handen dragen enzo heb ik zelf al gezegd
en dat na voren zitten doe ik meestal bij het lichtrijden op jonge paarden
voor me uitkijken is ook aangehaald
en me beugels zeker, maar zoals hier boven al staat , ben ik niet anders gewend

en ook dit is weer een punt van mn ongeluk ik ben daardoor verlamt geraakt, dus met kortere beugels zit ik fijner

Kiavida

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 18:49

Leuke haflinger, en een leuk setje Haha!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 18:50

Luigie schreef:
Leuke haflinger, en een leuk setje Haha!

thank you Lachen

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 18:51

suusiejj schreef:
Jotee schreef:
Leuke haff,

ga er zeker aan werken, maar het is indd al eerder gezegd
dank je
me handen dragen enzo heb ik zelf al gezegd
en dat na voren zitten doe ik meestal bij het lichtrijden op jonge paarden
voor me uitkijken is ook aangehaald
en me beugels zeker, maar zoals hier boven al staat , ben ik niet anders gewend

en ook dit is weer een punt van mn ongeluk ik ben daardoor verlamt geraakt, dus met kortere beugels zit ik fijner

Ooh oke, naja dát wist ik niet..
Maargoed, het waren ff een paar tips die mij opvielen & hoop dat je er wat mee gaat doen!!! Haha!

LisaenNatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 18:54

ziet er super goed uit. dat je al goed naar beneden loopt, gebruikt die de goede spieren. das echt fijn

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 18:55

Jotee schreef:
Ooh oke, naja dát wist ik niet..
Maargoed, het waren ff een paar tips die mij opvielen & hoop dat je er wat mee gaat doen!!! Haha!

doe ik ook alleen me beugels moet ik langszaam aan mee doen
dank je

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 18:55

LisaenNatan schreef:
ziet er super goed uit. dat je al goed naar beneden loopt, gebruikt die de goede spieren. das echt fijn

jep zo dacht ik ook Lachen thanks

TjelleBieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 20:33

Geweldig!

Jullie 2 blondjes passen perfect bij elkaar! Lovers
Top hoor, gaat goed zo!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 20:38

TjelleBieb schreef:
Geweldig!

Jullie 2 blondjes passen perfect bij elkaar! Lovers
Top hoor, gaat goed zo!

Lachen dank je tjel Kusje

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 21:29

suusiejj schreef:

je hebt het steeds over je ongeluk, ik weet niet of je daar over wilt praten, maar wat is er dan precies gebeurt? Want deze zin komt op mij heel raar over (je bent verlamt, en zit wel op een paard?)

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 00:16

stef schreef:
suusiejj schreef:

je hebt het steeds over je ongeluk, ik weet niet of je daar over wilt praten, maar wat is er dan precies gebeurt? Want deze zin komt op mij heel raar over (je bent verlamt, en zit wel op een paard?)

ik WAS verlamt, mn ongeluk heeft teveel inpact gehad, heel veel, ik heb 3jaar niet mogen rijden enz

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 09:20

suusiejj schreef:
Kinke schreef:
kom op, niet van die lange tenen he, met opbouwende kritiek is niks mis. We kunnen allemaal wel roepen dat het een leuk paardje is maar dat wist je zelf ook wel Knipoog

jah weet ik wel, maar moet ik dan 10x hetzelfde vertellen? en
moet ik dan hele verhalen uitleggen met wat ik eerst doe voor het rijden

na me ongeluk ben ik gewoon veel dingen kwijt, mag blij zijn dat ik nog kan rijden..

Ik longeer asra eerst, dan ga ik er pas op, stap en draf is wat we doen, en soms heeeeeeeeeeeeeeel soms zal er een stukje galop in voorkomen

We gaan zeker 1x in de week na buiten omdat dat goed is want het is alleen maar rechtdoor en hijs verkeerdsmak,

Asra zijn rug is nagekeken door iemand die paarden ook los maakt en door nog een paar mensen,

Zoveel weeg ik niet en ik ben 1,75 asra was een paar maanden terug 1,45

Ik ben ook niet boos maar ben onzeker genoegf, ik vraag dingen 100x aan sandra of iemand van stal voor ik iets doe

Vond het een beetje raar dan dat je erover liegt, althans.. je zegt verschillende antwoorden dus niet alles kan daar natuurlijk van kloppen. Ik bedoel; het kan mij niet schelen hoe jij met je paard om gaat hoor, als jij dat zo graag wil, dan doe je dat, en ook al geef ik kritiek of wat dan ook, dat betekend niet dat je gelijk anders moet gaan rijden of er op moet reageren. Als jij vind dat Asra het zo goed doet, ga je toch gewoon door? Knipoog
Jij moet er tenslotte mee rijden, maar nogmaals.. het is niet boos bedoeld ofzo Knipoog.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 10:07

Henrieke schreef:
Vond het een beetje raar dan dat je erover liegt, althans.. je zegt verschillende antwoorden dus niet alles kan daar natuurlijk van kloppen. Ik bedoel; het kan mij niet schelen hoe jij met je paard om gaat hoor, als jij dat zo graag wil, dan doe je dat, en ook al geef ik kritiek of wat dan ook, dat betekend niet dat je gelijk anders moet gaan rijden of er op moet reageren. Als jij vind dat Asra het zo goed doet, ga je toch gewoon door? Knipoog
Jij moet er tenslotte mee rijden, maar nogmaals.. het is niet boos bedoeld ofzo Knipoog.

ik geef dezelfde antwoorden maar in andere zinnen omdat ik geen zin heb me ongeluk en dergelijke uit te leggen,

onzekerheid tja hier word je paasei onzker van jah, eerst leuke opmerkingen en dan moet er zovaak mogelijk worden verteld dat het zadel niet past, dat ik zogenaamt te groot ben enz, denk je dat dat lekker over komt?

o,ja en waarover zou ik liegen? over me ongeluk? lieg ik niet om ik ging er gewoon niet verder op in, ben 3weken verlamt geweest doordat me nekwervel eraf ligt/lag

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 10:11

lotteluvah schreef:
stef schreef:
ok, had ik overheen gelezen...
maar dan nog snap ik de keuze niet, als ie toch niet strak zou zitten kan je er IMO nog beter geen neusriem aangooien dan een mex.

ze heeft een normale maar hier reageerd asra beter op staat er toch.

bij ons op stal wordt het ook wel eens gedaan hoor en dat is een bewiste keuze niet omdat ie mooi is.

kan best hoor, eerst paar maand reed ik bijou ook met mexicaan..
ik zou em alleen wel wat hoger doen....hij zit nu wat laag op de neus zeg maar.....
en het ziet er netjes uit!!!!

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 10:14

suusiejj schreef:
en galop? 1x 3 passen ofzo

suusiejj schreef:
(Galop een paar keer gedaan, dit snapt ie nog niet zo heel goed Knipoog )

suusiejj schreef:
en soms heeeeeeeeeeeeeeel soms zal er een stukje galop in voorkomen

Wat is het, 1 keer 3 passen? Een paar keer galop? Of een stukje in galop.

Liegen over de galop Vork. Nogmaals.. het maakt ook helemaal niet uit of je galopeerd, maar vind het raar waarom je verschillende antwoorden geeft Knipoog.

Maar sorry dat het zo moest, ik zou er nu over ophouden, anders staan er straks alleen maar meer stomme dingen van mij in. Bloos

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 10:15

Henrieke schreef:
suusiejj schreef:

suusiejj schreef:

suusiejj schreef:

Liegen over de galop Vork. Nogmaals.. het maakt ook helemaal niet uit of je galopeerd, maar vind het raar waarom je verschillende antwoorden geeft Knipoog.

1x en we gaan het heel soms eens wat vaker, doen wat is je probleem, het komt op hetzelfde neer,
nee hij snapt het niet goed, jah heel soms een klein stukje, en die ene keer jah waren 3 passen meer niet

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 10:15

Henrieke schreef:
suusiejj schreef:

suusiejj schreef:

suusiejj schreef:

Maar sorry dat het zo moest, ik zou er nu over ophouden, anders staan er straks alleen maar meer stomme dingen van mij in. Bloos

het komt allemaal op het zelfde neer.....
Knipoog

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 10:16

ik heb 1x gegallopeerd en dat was een klein stukje, ik kruip me nest weer in slechte nacht gehad.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 11:07

suusiejj schreef:
Henrieke schreef:

ik geef dezelfde antwoorden maar in andere zinnen omdat ik geen zin heb me ongeluk en dergelijke uit te leggen,

onzekerheid tja hier word je paasei onzker van jah, eerst leuke opmerkingen en dan moet er zovaak mogelijk worden verteld dat het zadel niet past, dat ik zogenaamt te groot ben enz, denk je dat dat lekker over komt?

o,ja en waarover zou ik liegen? over me ongeluk? lieg ik niet om ik ging er gewoon niet verder op in, ben 3weken verlamt geweest doordat me nekwervel eraf ligt/lag

sussiej, dit weet je als je iets op bokt zet, dan krijg je niet alleen oh en ah.
Hoewel ik het te groot verhaal niet echt snap, ok, je bent wel lang, maar ik zag ook ergens voorbij komen dat je te zwaar zou zijn

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 12:26

stef schreef:
sussiej, dit weet je als je iets op bokt zet, dan krijg je niet alleen oh en ah.
Hoewel ik het te groot verhaal niet echt snap, ok, je bent wel lang, maar ik zag ook ergens voorbij komen dat je te zwaar zou zijn

dat weet ik ook wel, degene die denkt dak te zwaar ben heb het mis en die kent me niet eens en zie ik er dan zo dik uit..
"het te groot verhaal"??