Wienna schreef:Tja mijn cap was kapot gegaan na een val met een shetlanderhengst die zogenaamd braaf was
met shetlanders ben je dan dus duidelijk niet zo goed. beetje jammer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wienna schreef:Tja mijn cap was kapot gegaan na een val met een shetlanderhengst die zogenaamd braaf was

Maar dan moet je wel een cap op, rijkleding aan en zweep thuis laten. Want dit kan écht niet

mams schreef:Wienna schreef:Tja mijn cap was kapot gegaan na een val met een shetlanderhengst die zogenaamd braaf was
met shetlanders ben je dan dus duidelijk niet zo goed. beetje jammer

manzano schreef:En dat moet het goede voorbeeld zijn![]()
Ik heb ook nog een schimmelpony voor je in de aanbiedingMaar dan moet je wel een cap op, rijkleding aan en zweep thuis laten. Want dit kan écht niet
Blackje schreef:SuuS1981 schreef:Ik doe meestal suikerklontjes... dan schuimt ze mooi wit met haar aangesnoerde mond... ze doet tegenwoordig zelfs haar tong eruit zodat ik het suikerklontje er tijdens het rijden op kan leggen!
Nee joh, tong eruit mag niet! Die moet je met een tyrip dubbel leggen en goed aansnoeren![]()

Blackje schreef:hmm ga dat dan maar eens proberen Suus!
Kost namelijk ook wel wat, steeds die tyrips!
SuuS1981 schreef:En je bodyprotector??
Of ben jij er zo een die het hoog in de bol heeft en beweert alles te kunnen rijden!!![]()
Kom dan maar eens op mijn merrie rijden, geen pony. want daar kan echt alleen ik natuurlijk op rijden en helemaal niemand anders!!!

MissJ schreef:SuuS1981 schreef:En je bodyprotector??
Of ben jij er zo een die het hoog in de bol heeft en beweert alles te kunnen rijden!!![]()
Kom dan maar eens op mijn merrie rijden, geen pony. want daar kan echt alleen ik natuurlijk op rijden en helemaal niemand anders!!!
![]()
De beste stuurlui staan weer aan wal hoor.

SuuS1981 schreef:En je bodyprotector??
als jij zo al begint tegen mij..... klien schreef:Ik kan ook nog wel wat hulp gebruiken. Deze wil niet lopen bij mij, ik snap er niets van. Ben volgens mij toch echt niet te groot met mijn 1.80m
zal je even pb-en
Wienna schreef:Ik zal jouw wel helpen Klien, ik heb je PB gelezen en ik denk dat je haar nog niet naar de slager hoeft te brengen
Samen komen we er wel uit
Wienna schreef:Ik zal jouw wel helpen Klien, ik heb je PB gelezen en ik denk dat je haar nog niet naar de slager hoeft te brengen
oh wat fijn, ik heb me zoveel zorgen gemaakt, ben je nu al dankbaar. besita schreef:tja klien ,die moet je voor de kar spannen dat gaat toch wat makkelijker en dan wortel voor de neus houden

besita schreef:Wienna schreef:Ik zal jouw wel helpen Klien, ik heb je PB gelezen en ik denk dat je haar nog niet naar de slager hoeft te brengen
we kunnen ook nog eens een BBQ houden
![]()

MissJ schreef:besita schreef:tja klien ,die moet je voor de kar spannen dat gaat toch wat makkelijker en dan wortel voor de neus houden
Beweer jij dat shetlanders niet geschikt zijn om op te rijden en voor de kar horen?
besita schreef:Wienna schreef:Ik zal jouw wel helpen Klien, ik heb je PB gelezen en ik denk dat je haar nog niet naar de slager hoeft te brengen
we kunnen ook nog eens een BBQ houden
![]()
Arme Brammie.... MissJ schreef:besita schreef:tja klien ,die moet je voor de kar spannen dat gaat toch wat makkelijker en dan wortel voor de neus houden
Beweer jij dat shetlanders niet geschikt zijn om op te rijden en voor de kar horen?