Als we het hebben over de verschillen met andere instructeurs, dan is dat dat AdB je duidelijk maakt hoe verkeerde training verkeerd kan uitpakken bij een paard, hoe je dat kan herkennen en hoe je het moet oplossen. Allemaal dingen die ik wel onbewust weet maar me nu meer bewust van ben. De eerste keer dat ik ging kijken was ik heel sceptisch, ik dacht die man waarvan ik nog nooit gehoord heb gaat mij niets wijs maken en ik zocht in datgene wat ik zag naar de 'trucs'. Maar na de resultaten gezien te hebben kon ik er toch niet omheen, zijn methode werkt voor iedereen die bij hem rijdt (het ging toen voornamelijk om HKO-patienten). Ik vind het zelf al geweldig als hij een deel van deze paarden kan helpen maar zelf zegt hij dat het in 100% van de gevallen werkt. Als iemand het nu eenmaal in twijfel trekt en er zijn er meerdere hier op bokt dat lijkt me de ultieme uitdaging om een paard te zoeken dat afgeschreven is met door DA'en geconstateerde hoefkatrolontsteking en breng die naar Antoine en als hij hem niet 'beter' kan krijgen dan heb je bewezen dat zijn stellingname in ieder geval van de 100% niet klopt. Dit moet toch niet zo moeilijk uit te voeren zijn. Of zijn er toch mensen die bang zijn voor de waarheid, bang dat iemand anders hun paard rad krijgt enkel en alleen door de manier van rijden.