Wannahave uit Horse & Co @ les

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Daantjuh20

Re: Wannahave uit Horse & Co @ les

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 15:39

Wat toevallig dit heb ik ook met mijn vorige friese merrie gehad vorige zomer stond zij ook te koop en elke keer als er kopers kwamen verdomde ze het om het land uit te komen terwijl ze normaal altijd direct naar me toe komt,
ook zo onder het rijden niet voorwaarts te krijgen en de volgende dag als ik zelf weer ging rijden niet rustig te krijgen uiteindelijk toch maar weer houden en nou is ze uiteindelijk toch naar iemand toe die lekker buiten met haar rijd en met haar wil gaan fokken de enigste dingen dat ze echt leuk vind alsof het zo had moeten zijn

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 21:06

Hij ziet er super uit! Mooi in de spieren gekomen. Zo van de foto's ziet het er dan ook helemaal niet uit dat die klik er niet is. Ik vind het er echt netjes uitzien. Ik denk wel dat heel veel ruiters zo'n periode meemaken met een nieuw paard, en ik denk dat dat juist nodig is om je paard te leren kennen. Ik heb ook zo vaak op de pubt gestaan om mijn merrie te verkopen, omdat de klik er niet was. Ik ben blij dat ik doorgezet heb, want ik kan me geen dag meer voorstellen zonder haar Lachen. Uiteindelijk zijn we toch echt een combi geworden. Hoe dan ook, ik wens je veel succes en plezier!

puccalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 18:23

Ik vind het rijden er goed uit zien, jullie zijn een mooie combinatie en Wannahave is en blijft een supermooi paard om naar te kijken

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 20:01

Nou ziet er netjes uit! Niet te zien dat je in een flinke dip hebt gezeten. Fijn dat het nu relaxter gaat Lachen suc6 ermee!

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-07 21:52

Miss_Blimm schreef:
Nou ziet er netjes uit! Niet te zien dat je in een flinke dip hebt gezeten. Fijn dat het nu relaxter gaat Lachen suc6 ermee!

Nou echt makkelijk gaat het af en toe nog niet, het kan een behoorlijk duiveltje zijn Duivel Had vandaag wedstrijd en had 175 en 165 punten Bloos! Bloos! Bloos! Had 2en en 8en, hij heeft sinds deze week weer wat nieuws ontdekt en gaat nou nogal eens in de staak. Dus we hebben weer wat om aan te werken Whoosh! Whoosh! Maar goed, toch gaat het steeds beter met ons en heb ik er meer plezier in om met hem aan het werk te gaan. En dat vind ik toch het belangrijkste. Kleine stukjes gaat het goed en als ik die kan leren uitbouwen dan kan het best nog wel eens wat worden met ons Bloos

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 19:43

2en en 8en is idd wel een heel verschil, maar al die 2en worden vast vanzelf wel ook 8en Lachen

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 19:47

het ziet er echt super uit
julie zijn zeker vooruit gegaan (ik heb de foto's gezien toen je hem net had)
echt super OK dan! OK dan!

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-07 19:50

Miss_Blimm schreef:
2en en 8en is idd wel een heel verschil, maar al die 2en worden vast vanzelf wel ook 8en Lachen

hahaha ja hij is een beetje ondeugend momenteel, wordt aan gewerkt. En dan worden de 2en vanzelf 8en Haha!