Lynne81 schreef:sammie_44 schreef:Super best paard! Mooie hals en super galop.
Wel vind ik er te veel onnodige spanning in zitten, denk dat t deels door de amazone komt, maar t is natuurlijk ook niet niks om voor groot publiek te rijden, hij loopt namelijk ook veel voor de loodlijn, wat t beeld minder mooi maakt.
Maar voor de rest dus echt goed paard.!
Bedankt iedereen!!
Maar op deze foto's zie ik totaal geen spanning..De oortjes van Salo zijn heel mooi, het oog is rustig, staart is rustig, mond is rustig, handen zijn rustig, paard loopt mooi rustig bovenin, ik zit hem nergens in de weg. En ik vind mij zelf in concentratie en ontspanning rijden. En onnodige spanning?? Ik zou niet weten waarom.. Ik probeer mijn paard juist tot rust te brengen en dat gaat niet als ik zelf zenuwachtig en gespannen bent. En publiek.. dat zie je echt niet als je aan het rijden bent.
Ik begrijp niet wat je bedoeld met voor de loodlijn lopen?? Mijn rijden en vooral met Salo word hoog gewaardeerd door de fantastische aanleuning en hoofd hals houding. Er stond ook onder elke coupon, fijne aanleuning mooi beeld.
Ben benieuwd waar jij onnodige spanning ziet en waar jij ziet dat het door mij komt.. En of je wel weet wat loodlijn is?? Dit is geen aanval maar ik ben heel erg benieuwd of je wat meer uitleg kan geven, want ik zie het niet. Graag uitleg.
Ik ben het helemaal met je eens Lynne, ik zie het ook niet
! Heb je proef op filmloop gezien en denk idd dat het bij jullie als combinatie juist zo gewaardeerd wordt dat Salo super mooi op lengte blijft en continu van achter naar voren toe, ook in de moeilijkere en zwaardere onderdelen. Complimenten en niks dan goeds, hoop nog veel van jullie te gaan zien en horen!En uiteraard nog gefeliciteerd met je 2e plaats
De oortjes van Salo zijn heel mooi, het oog is rustig, staart is rustig, mond is rustig, handen zijn rustig, paard loopt mooi rustig bovenin, ik zit hem nergens in de weg. En ik vind mij zelf in concentratie en ontspanning rijden. En onnodige spanning?? Ik zou niet weten waarom.. Ik probeer mijn paard juist tot rust te brengen en dat gaat niet als ik zelf zenuwachtig en gespannen bent. En publiek.. dat zie je echt niet als je aan het rijden bent.
! 
Met de ererondje ging het een stuk beter inderdaad! 

)
Salo je bent MIJN topper!
ik heb op filmloop daarnet ook even de hele proef bekeken, heel mooi