Lynne & Salo @ NK Eindhoven ZZ-Zwaar

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Remember

Re: Lynne & Salo @ NK Eindhoven ZZ-Zwaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 10:22

Lynne81 schreef:
sammie_44 schreef:
Super best paard! Mooie hals en super galop.
Wel vind ik er te veel onnodige spanning in zitten, denk dat t deels door de amazone komt, maar t is natuurlijk ook niet niks om voor groot publiek te rijden, hij loopt namelijk ook veel voor de loodlijn, wat t beeld minder mooi maakt.
Maar voor de rest dus echt goed paard.!

Bedankt iedereen!!
Maar op deze foto's zie ik totaal geen spanning.. Verward De oortjes van Salo zijn heel mooi, het oog is rustig, staart is rustig, mond is rustig, handen zijn rustig, paard loopt mooi rustig bovenin, ik zit hem nergens in de weg. En ik vind mij zelf in concentratie en ontspanning rijden. En onnodige spanning?? Ik zou niet weten waarom.. Ik probeer mijn paard juist tot rust te brengen en dat gaat niet als ik zelf zenuwachtig en gespannen bent. En publiek.. dat zie je echt niet als je aan het rijden bent.
Ik begrijp niet wat je bedoeld met voor de loodlijn lopen?? Mijn rijden en vooral met Salo word hoog gewaardeerd door de fantastische aanleuning en hoofd hals houding. Er stond ook onder elke coupon, fijne aanleuning mooi beeld.
Ben benieuwd waar jij onnodige spanning ziet en waar jij ziet dat het door mij komt.. En of je wel weet wat loodlijn is?? Dit is geen aanval maar ik ben heel erg benieuwd of je wat meer uitleg kan geven, want ik zie het niet. Graag uitleg.

Ik ben het helemaal met je eens Lynne, ik zie het ook niet Haha! ! Heb je proef op filmloop gezien en denk idd dat het bij jullie als combinatie juist zo gewaardeerd wordt dat Salo super mooi op lengte blijft en continu van achter naar voren toe, ook in de moeilijkere en zwaardere onderdelen. Complimenten en niks dan goeds, hoop nog veel van jullie te gaan zien en horen!

En uiteraard nog gefeliciteerd met je 2e plaats OK dan! !

Dollar_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 10:32

Ziet er supper uit! Jullie hebben er echt plezier in Lachen!

x_Katja_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 10:35

Ik was er al zo vroeg, ik heb haar gezien Haha! Erg goed gereden, erg mooi paard ook!
Maar toen haar vader ernaast stond en hij zo gek begon te springen dat ik echt dat je eraf zou vallen! Bloos Met de ererondje ging het een stuk beter inderdaad!

Dors04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 10:41

en daar zijn ze weer
wat heb je tog een heerlijk beest onder je kont lopen
ook ik feliciteerd je even met je reserve plaats en wel een zilvere medaille!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 11:09

Gaaf hoor, gefeliciteerd!

Exodus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 12:53

Ik heb super veel respect voor je hor Lynne. Ik vind dat je hem super voor elkaar hebt. Het ziet er volgens mij ook super ontspannen uit! Jullie zijn een goed team. Ik heb jullie mogen bewonderen vanaf de vip tribune en ik was gelijk fan.

Ik denk trouwens ook dat de jury die daar zat echt niet zulke punten weggeeft als de combinatie het niet verdient. Er zit daar internationale jury waar je de punten echt niet voor niets krijgt. Dus het lijkt me dat de 2e plaats op een Nederlands Kampioenschap echt super is. Wees er maar trots op en heel veel succes met eventueel straks de psg!

Nog een vraagje: bij wie les je?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-07 12:56

Beter luisteren met de intro Exodus Tong uitsteken
Haha grapje.
Maar werd omgeroepen bij wie ze leste: Hans Bernoski.

(Sorry Lynne ben je voor maar ik heb even pauze op school Clown )

ullaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 15:13

sammy 44 geeft wel vaker rare commentaren. Ik zou me er niet teveel van aantrekken en zeker niet bij stil blijven staan.
Geniet van je successen en je super paard.

Exodus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 23:43

ullaatje schreef:
sammy 44 geeft wel vaker rare commentaren. Ik zou me er niet teveel van aantrekken en zeker niet bij stil blijven staan.
Geniet van je successen en je super paard.

Ja heb ik ook gehoord. Maar verstond de naam niet. En omdat ik hem niet ken wist ik dus niet wat er gezegd was Lachen.

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 01:23

ey gefeliciteerd ziet er echt fantastisch uit! veel succes nog
x sharona

Lynne81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 08:32

Exodus schreef:
Ik heb super veel respect voor je hor Lynne. Ik vind dat je hem super voor elkaar hebt. Het ziet er volgens mij ook super ontspannen uit! Jullie zijn een goed team. Ik heb jullie mogen bewonderen vanaf de vip tribune en ik was gelijk fan.

Ik denk trouwens ook dat de jury die daar zat echt niet zulke punten weggeeft als de combinatie het niet verdient. Er zit daar internationale jury waar je de punten echt niet voor niets krijgt. Dus het lijkt me dat de 2e plaats op een Nederlands Kampioenschap echt super is. Wees er maar trots op en heel veel succes met eventueel straks de psg!

Nog een vraagje: bij wie les je?

Nou Hans Bernoski dus.. dat zei Shanna al. Ik sta op een dressuur stal in Bleiswijk bij Hans. Bedankt voor je leuke reactie!! En verder de rest natuurlijk ook!! Probeer mijn paard zo eerlijk mogelijk voor te stellen! In ontspannenheid, dat vind ik zo belangrijk. Kijk het is ook mijn maatje. Sommige mensen zie ik nog wel eens trekken, schoppen en slaan! Ik krijg al rillingen als ik er aan denk. Echt een schande! Het is toch een levend wezen waarmee je werkt. En ik vind door middel van een vertrouwens band kan je heel erg ver komen. Salo heeft er echt plezier in en dat wil ik zo houden. Als hij dan ook af en toe bang is voor iets en schikt dan is dat ook heel erg jammer vooral als dat punten kost in je proef en dan ben ik ook teleurgesteld, maar niet in mijn paard! Ik had wat spanning in mijn tweede proef waardoor ik onnodige foutjes had. Salo was wel bang maar deed daarna toch wel weer zijn best en dat heet vertrouwen. Hij vind het eng maar gaat toch verder. Ik weet zeker dat dat iets onzekere wat hij in de 2e proef had door de tijd weg gaat door middel van meer grote concoursen rijden, want zoveel heeft hij nog niet gezien.
Dit verhaal vertel ik ook een beetje omdat ik dan toch wel pissig ben op het stukje van Sammy44!! Pissig en teleurgesteld maar waar ik zeker niet warm of koud van word, want ik moest er erg hard om lachen. Jammer dat de persoon zelf geen uitleg meer geeft!

Verder ben ik super trots op mijn zwarte kanjer! Het is een geweldig top paard waar ik nog veel van ga genieten. Het is een paard met een apart soms eigenwijs karakter maar een heeeel klein hartje! Lijkt een beetje op zijn baas! Haha! Knipoog Salo je bent MIJN topper! Vingers aflikken

Mazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 08:37

Lekker laten l*llen hoor Lynne, slaat nergens op natuurlijk Knipoog Of ze moet is in
discussie gaan met de jury leden... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 10:07

Heel mooi !! Ja ik heb op filmloop daarnet ook even de hele proef bekeken, heel mooi Ja
Wel jammer dat hij na de 1e halve pirouette even bijna terug naar draf ging, maar verder helemaal goed Ja

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 10:20

rianne67 schreef:
Lekker laten l*llen hoor Lynne, slaat nergens op natuurlijk Knipoog Of ze moet is in
discussie gaan met de jury leden... Haha!

precies, jij hebt een goed gevoel, de jury vond het allemaal erg goed en wij zien ook gewoon erg mooie foto's..
laat 1 zo'n kind daar maar praten, of eerst zelf bewijzen te weten waarover ze t heeft.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 11:06

Al zou ik het willen zien, ik zie absoluut geen spanning,
ik zie een heerlijk ontspannen beeld! OK dan!

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 11:34

Wat een ontzettend gaaf paard! Ziet er echt goed uit en een erg leuke combinatie Haha!

retseH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 11:38

Super hoor! Shan je hebt mooie foto's gemaakt en je zal vast wel genoten hebben! Haha!
Lynne: super zeg hoe snel jij vooruitgang boekt met de paarden!
Ga zo door en je komt nog een heel eind Ja

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 12:33

Jullie doen het de laatste tijd erg goed. Ik hou althans het allemaal beetje bij (uitslagen) heb je persoonlijk niet zien rijden, zie het nu via foto's en die spreken boekdelen (moet ook zeggen dat fotograve dus ook goed is want ja dat is ook kunst op zich natuurlijk!!) maar je kan super rijden, ziet er ook eerlijk uit voor zover ik het kan beoordelen en ik denk dat we zeker meer van je gaan horen. Veel succes komende tijd! En gefeliciteerd met je 2e plaats. Op naar de 1e plaats!

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 12:37

nog gefeliciteerd !
het blijft een supergaaaf dier ! Haha!
mooie foto's ook!

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 13:02

super mooie foto's! Is er al ergens een link geplaatst van filmloop ofsow? Zou t filmpje ook graag eens bekijken!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-07 18:38

Het heeft wel op filmloop gestaan.
Wie weet is het er inmiddels alweer af Clown

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 19:13

wat een mooi paard Haha!
ziet er mooi uit,
ook mooie foto's Knipoog

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 21:48

Het blijft een super! En ik denk dat het met jullie wel goed komt in psg Knipoog Jammer dat je zover weg woont, want ik zou graag jullie bewonderen!

Exodus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 07:10

@ Lynne: Ik vind je opvattingen echt ok. Salo moet er ook plezier in houden. Een combinatie kan geen goede prestatie leveren als er geen band is. Op welke manier dat is dat geeft niet als een paard maar voor je wilt werken. En dat wil een paard pas echt als hij ook veel om degene geeft die erop zit. Dat ie voor hem/haar door het vuur gaat. Ook als ie iets eng vind ofzo. Als het vertrouwen eris kun je ze daar doorheen krijgen.

Verder kijkt de jury op dit niveau naast natuurlijk de kwaliteit van bewegen etc. ook heel goed naar een ontspannen gereden proef. Dus wat er hierboven gezegd is is ech bull..... Ga maar lekker met hem door en geniet lekker van elkaar.

Wat is je uiteindelijke doel? Of zie je wel wat de toekomst brengt?

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 08:38

Lynne, heel erg gefeliciteerd!

Ik vind het echt knap wat je allemaal doet. Je hebt dan wel een super paard onder je billen maar toch moet jij hem zover krijgen. Ik vind dat je dat onwijs netjes doet. Soms zie je wel spanning op je gezicht maar dat kan ook concentratie zijn, ik ken je natuurlijk niet. Ik zou 20 kleuren bagger schijten op zo'n groot evenement! Haha! Ik vind het knap van je!
Ik denk dat als Salo (en jijzelf) nog meer dingen gaan zien (zoals je zelf al aangeeft) en gaan ervaren dat jullie dan echt heel ver kunnen komen.

Ik wens je daar ook heel veel succes mee! Haha!

Hoe gaat dat eigenlijk met promoveren in die klasse? Omdat je 18 winstpunten hebt, wanneer ga je over? Of kan dat nog niet? Hoe zit dat ong.?