Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sisco4life schreef:Jongens wat zijn jullie hard. De punten zijn gegeven en de discussie is gevoerd. Klaar toch ?
Als zij zo met haar pony om wil gaan is dat haar/pony's probleem en niet die van jullie. Dat jullie willen helpen is zeker attend maar word kennelijk niet op prijs gesteld.
Sisco4life schreef:Jongens wat zijn jullie hard. De punten zijn gegeven en de discussie is gevoerd. Klaar toch ?
Als zij zo met haar pony om wil gaan is dat haar/pony's probleem en niet die van jullie. Dat jullie willen helpen is zeker attend maar word kennelijk niet op prijs gesteld.
Mijn advies
Bokkers --> Lekker stoppen en bokt gezellig houden. Er zijn zat andere dingen om over te zeuren in het leven( je moeder, broerje of grote zus
)
TS --> De boodschap lijkt me duidelijkZoek lekker zoals genoemd een verzorgster en geef die lessen met de pony. Je pony kan zeker nog lang mee maar je moet er wel zuinig op zijn
iig, Succes!
[edit] Zie nog iets dat niet genoemd isNl, het nieuwe hoofdstel. Ten eerste is het een mooi hoofdstel, wees er maar zuinig op. Ten 2e zou ik als ik jullie was de neusriem 2 gaatjes hoger doen. Hij zit nu te laag. Het moet 2 vingers onder het jukbeen beginnen. Snap je ? Anders zoek ik even een VB foto
dat zijn tips die we kunnen gebruiken. Nog bedankt!
x__Ellis schreef:Nu je hier toch bent, kun je net zo goed RIJ-TECHNISCH commentaar geven,
en we weten dat we te groot zijn. PUNT, beginnen we niet over; goed?
saroanda schreef:Hoi hoi,
Is deze pony van jullie zelf, of van iemand anders? En hou oud zijn jullie, als ik vragen mag?

x__Ellis schreef:CarpeDiem schreef:Misschien is deze pony toe aan een hele goede oude dag.. Zonder te zware mensen op zijn rug, met een te beroerd liggend zadel!
kom op zeg, een pony word minsten 35. deze is nog niet eens 10 jaar jonger. waarom nu al een oude dag?
Citaat:Zolang ze er geen moeite mee heeft blijven we erop
ze zal het heus wel aangeven wanneer we te zwaar worden !
[/quote]Citaat:Zolang ze er geen moeite mee heeft blijven we erop
ze zal het heus wel aangeven wanneer we te zwaar worden !