Mooie pony is Scarlet hoor! Ziet er goed uit, maar probeer haar wat naar beneden te rijden. Maar dat komt wel

Kom Zaza ook maar eens poetsen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kinuh schreef:Erg leuke pony, zoals iedereen raad ik je aan les te nemen![]()
Je pony kan er dan wel zo mooi uitzien maar door mooie spullen ga je niet beter rijden, houd dat in je gedachten(neemt natuurlijk niet weg dat je ze niet op mag doen
).
Ik denk dat je vooral aan je handen en houding moet werken, je bent zo erg op zn koppie gericht dat je er naar kijkt en hem naar beneden trekt. Je kunt ook zien datie steeds protesteerd door zijn tanden te laten zien.
Probeer de ontspanning te zoeken en meer van achter naar voren rijden. Met les kun je heel ver komen en dan heb je iemand die jou steeds kan corrigeren.
Uit jou antwoorden blijkt iig wel dat je zelf weet dat het anders moet![]()
Probeer anders eens aan de longeerlijn op je houding te oefenen. Zodat jij ontspannen bent en de pony ook. Dan komt je pony waarschijnlijk ook uit zichzelf naar beneden![]()
Heel veel succes, je hebt iig een hele leuke pony onder je kont
kinuh schreef:Oh sorry, over je les heb ik dan overheen gelezen
Misschien ligt het bitje niet fijn? doet ze dat in de stal ook gewoon dan?
Nyckle schreef:kinuh schreef:Oh sorry, over je les heb ik dan overheen gelezen
Misschien ligt het bitje niet fijn? doet ze dat in de stal ook gewoon dan?
Het bitje ligt goed, ze doet het ook gewoon met buitenritten. Het is gewoon een beetje een gewoonte van haar geworden. Ze doet het ook al zolang ik haar heb!