Leuk paardje, ziet er heel mooi uit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hyppolyte schreef:Wow knap hoor zo zonder zadel! Ik zou het je niet zo snel na durven doen. RIjd ook vaak zonder zadel en vind het inderdaad ook vaak lekkerder rijden dan met zadel, maar springen... dat zit er nog even niet in. Hoe kun je zo goed verlicht blijven zitten?
! Gaat eigenlijk gewoon vanzelf

Want je hebt zo'n knappe pony !

Lauss schreef:magli schreef:Jullie zijn een leuke combinatie en het springen ziet er ook goed uit, lekker gecontroleerd. Juist vind ik dat je boven de sprong hem te weinig vrijheid geeft doordat je teugels te lang zijn, je trekt eigenlijk je handen naar beneden waardoor je 'chickenwings' krijgt, zoals je zelf al zei. M'n enige tip is dan ook je teugels korter te nemen. Voor de rest ziet alles er netjes uit.
ik geef hem te weinig vrijheid doordat mijn teugels te lang zijn? Dat moet je even uitleggen! Ik houd zijn manen vast, dus hoe ik mijn handen naar beneden kan trekken snap ik ook niet helemaal

Isaatje16 schreef:Hey laura
Gave fotos zeg
Wat is boy toch een knappe pony
Springen ziet er echt goed uit gaan jullie daar ook wat mee doen, wedstrijdje rijde?
gr esther
Ps waanner weer keer dresuur fotos ?

) Wat een een toffe foto's!
Lekkere krachtpatser!