Ciska en ik sprintje trekken..!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

L_ola

Re: Ciska en ik sprintje trekken..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:22

CxX schreef:
lolaaatjuhh schreef:
Dat onverandsoowrdelijke vind ik persoonlijk niet, ik galopeer ook langs de asvalt weg, dus?? Ik vind wel dat die pony té erg op de voorhand loopt en er zo te zien totaal géén plezier in heeft.. Verderest moet je het zelf weten Knipoog

Hoe krijg je het volgens jou om ze niet op de voorhand te laten lopen?

Veel oefenen met dressuurtraining.

CxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 17:24

lolaaatjuhh schreef:
Dat onverandsoowrdelijke vind ik persoonlijk niet, ik galopeer ook langs de asvalt weg, dus?? Ik vind wel dat die pony té erg op de voorhand loopt en er zo te zien totaal géén plezier in heeft.. Verderest moet je het zelf weten Knipoog

Veel oefenen met dressuurtraining.

Ze is boven de 20 wil je dat zo pony nog aan doen?? en dan zal je wel denken race je dan nog met zo oud ponie! jaa dat doe en waarom? omdat mijn ponie dit het mooist vind!

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:24

Oren gaan wel vaker naar achteren bij hoge snelheid. Dit is heel normaal. Verder wel een beetje gevaarlijk zo langs een asfaltweg, maarja niet iedereen heeft zo veel mogelijkheden. De ruiter zit wel netjes en de pony heeft pees-beschermers om. Al met al vind ik het niet zo erg. Iig had ik aan jullie reacties te zien erger verwacht. Knipoog Maar het is wel zo dat de pony erg op de voorhand loopt, daar zou ik iets aan proberen te doen.

Krijg ik nu bokt over mij heen?

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:24

Ik vraag me eigenlijk een beetje af waarom je dit topic geopend hebt.
Op mij komt het overal alsof je niet zo best met kritiek om kunt gaan, want je wuift alles maar weg.

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:25

Dat is idd erg oud Tong uitsteken

CxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 17:25

En ik krijg nu op eens 4 pagina's vol in een paar min. maar kijk dan ook eens naar de rest.. daar krijg ik geen reactie op. OMDAT DAAR GEN COMENTAAR OP TE LEVER VALT Knipoog

CxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 17:28

Eleandra schreef:
De ruiter zit wel netjes en de pony heeft pees-beschermers om.

Dan wil ik even comentaar op mezelf geven. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn houding niet goed is. toch?

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:28

Zucht, ze is geen anky, maar geen van jullie ook niet, natuurlijk wil dit niet zeggen dat je geen kritiek mag geven maar hou het dan onderbouwend, meisje is pas 14 en wie heeft al sinds het begin van zijn paardrijcarriere ontzettend goed gereden....?

Ik durf te wedden niemand Knipoog

Dus aub, blijf onderbouwend en heb respect voor je medemens, het is niet alsof haar paard al in 3 maanden niks te eten heeft gehad ofzo, zo behandelen jullie haar namelijk wel.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:29

Silence schreef:
Op mij komt het overal alsof je niet zo best met kritiek om kunt gaan, want je wuift alles maar weg.

Waarschijnlijk omdat ze er geen kwaad in ziet om zo te crossen langs de weg!
Ik ben het niet met de mensen eens die zeggen dat het uitziet alsof het beestje er geen plezier in heeft.
Als ze dat echt niet fijn vond, deed ze het ook niet zo snel!
Verder heeft de pony idd netjes zijn peesjes om, zij hindert hem niet of jaagt de pony niet op,
En ja, die weg, niet iedereen heeft de mogelijkheid om een mooi breed zand pad te nemen
Dat het beestje op de voorhand loopt zou je weg kunnen nemen met dressuur idd, maar ook ik heb een
20 jarige pony gereden, en ook die vond dresuur helemaal niks. Maar mocht ze crossen, dan was ze in haar
element Ja

En nee, je zit niet perfect nee, maar je hindert je pony iig niet Haha!

CxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 17:30

Silence schreef:

Nee hoor ik kan prima tegen kritiek ik kom alleen voor me zelf op. Knipoog

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:30

Ik zie hier echt totaal geen probleem. Als ik met mijn pony cross dan steekt ie zijn oren ook naar achteren. Vergelijk het maar met een wielrenner die een aero dynamische helm heeft en ook wat lager met het lichaam rijdt. Als je dier echt snel gaat, is het dood normaal dat de oren achteruit worden gestoken. Leuke foto's!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:31

Citaat:
En ik krijg nu op eens 4 pagina's vol in een paar min. maar kijk dan ook eens naar de rest.. daar krijg ik geen reactie op. OMDAT DAAR GEN COMENTAAR OP TE LEVER VALT

Na aanleiding van deze zin, ben ik natuurlijk je topics terug gaan zoeken, eigenwijs dat ik ben, maar onderstaand topic is ook niet echt zonder commentaar he. Dus bovenstaande zin klopt niet helemaal lijkt mij

viewtopic.php?f=10&t=748975&hilit=

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:31

CxX schreef:
Eleandra schreef:

Dan wil ik even comentaar op mezelf geven. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn houding niet goed is. toch?

Je houding is niet perfect, maar de pony wordt niet gestoord in zijn mond en je zit best goed voorover. Je tenen zijn dan wel naar buiten gedraaid en je hakken niet netjes naar beneden, maar dat vind ik ook niet belangrijk bij een snelle galop.

CxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 17:32

samantha21 schreef:
Silence schreef:

Waarschijnlijk omdat ze er geen kwaad in ziet om zo te crossen langs de weg!
Ik ben het niet met de mensen eens die zeggen dat het uitziet alsof het beestje er geen plezier in heeft.
Als ze dat echt niet fijn vond, deed ze het ook niet zo snel!
Verder heeft de pony idd netjes zijn peesjes om, zij hindert hem niet of jaagt de pony niet op,
En ja, die weg, niet iedereen heeft de mogelijkheid om een mooi breed zand pad te nemen
Dat het beestje op de voorhand loopt zou je weg kunnen nemen met dressuur idd, maar ook ik heb een
20 jarige pony gereden, en ook die vond dresuur helemaal niks. Maar mocht ze crossen, dan was ze in haar
element Ja

En nee, je zit niet perfect nee, maar je hindert je pony iig niet Haha!

Dat vind ik nou fijne commentaar Knipoog dankje en idd mijn pony gata helemaal uit haar dak uit ze mag race. en aan me houding gaa ik maar is wat meer op letten.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:33

Dat heb ik een paar weken geleden ook met mijn pony gedaan
ik en een ander meisje hadden allebei een berm. In het midden was er asvalt .
Ze gingen vanzelf harder galoperen omdat ze elkaar zagen
tja zolang je in het bermpje blijft is er niks aan de hand
Laatst bijgewerkt door shilady op 10-05-07 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:33

Silence schreef:
Citaat:
En ik krijg nu op eens 4 pagina's vol in een paar min. maar kijk dan ook eens naar de rest.. daar krijg ik geen reactie op. OMDAT DAAR GEN COMENTAAR OP TE LEVER VALT

Na aanleiding van deze zin, ben ik natuurlijk je topics terug gaan zoeken, eigenwijs dat ik ben, maar onderstaand topic is ook niet echt zonder commentaar he. Dus bovenstaande zin klopt niet helemaal lijkt mij

Het gaat om DIT topic niet haar eventuele andere topics, en kom op net alsof jij zo netjes rijdt nu we toch kinderachtig bezig zijn.

CxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 17:33

Eleandra schreef:
Eleandra schreef:

Je houding is niet perfect, maar de pony wordt niet gestoord in zijn mond en je zit best goed voorover. Je tenen zijn dan wel naar buiten gedraaid en je hakken niet netjes naar beneden, maar dat vind ik ook niet belangrijk bij een snelle galop.[/quote]

HAHA jaa mijn hakken uuummm Bloos nee niet mijn sterkste punt Tong uitsteken Tong uitsteken

Dautsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:34

Ik zou het erg knap vinden als zij dr pony zo hard zou kunnen laten gaan als de pony daar absoluut geen zin in had. Ik weet iig dat die van mij als ze er geen zin in heeft ook echt niet harder dan nodig gaat.

CxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 17:35

Silence schreef:
Citaat:

UUmm.. ja heb je de commentaar ook gelezen?? je pikt natuurlijk weer de meest onfijne er tussen uit Knipoog

CxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 17:35

Dautsen schreef:
Ik zou het erg knap vinden als zij dr pony zo hard zou kunnen laten gaan als de pony daar absoluut geen zin in had. Ik weet iig dat die van mij als ze er geen zin in heeft ook echt niet harder dan nodig gaat.

Jaa da doet ie van mij ook.. In de bak niet voor uit te branden en buiten!!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:36

Die kwam ik toevallig tegen Knipoog

KwpnLovea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:40

Silence schreef:
Die kwam ik toevallig tegen Knipoog

mag ik wat zeggen je hebt wel heel veel commetaar op dat meisje maar zelf vind ik het niet kunne dat je sporen echt veel te hoog zitten sorry hoor maar dat vind ik zeker niet kunnen

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:41

Dan moet je lezen in mijn topic waarom dat was Tong uitsteken

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:43

Heey Doei! !

Misschien kan je je foto's opnieuw uploaden ?
Dan kunnen degene die het willen zien nog zien en als het nodig is commentaar geven Knipoog

CxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 17:43

Silence schreef:
Dan moet je lezen in mijn topic waarom dat was Tong uitsteken

Welk topic? Knipoog