Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gupjes schreef:Citaat:Ja en jij zegt nu nog even 20 keer dat het wel duidelijk is. Ik mag mijn mening toch wel hebben? Kom nou...
NAtuurljik mag je je eigen mening wel hebben, maar zou jij het fijn vinden om 30 keer de grond in gestampt te worden? Ik dacht het niet! Het gaat erom dat je er wat van leert. Je hoeftr niet zo naar me uit te halen omdat ik het voor de TS opneem, ze bekent haar fouten, wat is er dan nog mis? Dan hoeven er toch geen tig pagina's vol geschreven te worden of wel?!
Siets schreef:Gupjes schreef:
NAtuurljik mag je je eigen mening wel hebben, maar zou jij het fijn vinden om 30 keer de grond in gestampt te worden? Ik dacht het niet! Het gaat erom dat je er wat van leert. Je hoeftr niet zo naar me uit te halen omdat ik het voor de TS opneem, ze bekent haar fouten, wat is er dan nog mis? Dan hoeven er toch geen tig pagina's vol geschreven te worden of wel?!
Nou dan mag jij mij ook nog even gaan uitleggen waar ik dan naar jou uithaal?

Talietjuh schreef:Kijk als het paard per ongeluk de balken raakt en de balken kunnen niet vallen, dan kan het paard zijn benen breken of nek.
de hoogte maakt op zich niets uit...als de balken maar kunnen vallen en het liefst al met een zo min mogelijke aanraking.
zo'n muur is echt levensgevaarlijk waar die balken op liggen!
het maakt niet uit hoe goed het paard getraind is, elk paard springt wel eens mis! en in dit geval was 1 keer al voldoende geweest!
die ene keer is al 1 keer teveel!
rosieloverrr schreef:neen we jagen ze niet op..we laten ze vrijspringen als een ander. Gewoon hoger, we weten dat ze het aankunnen, ze zijn ook springgefokt. Ze springen allebij graag en doen het niet met tegenzin, ze komen zo naar de hindernis toe.
Er worden nieuwe hindernissen aangekocht.
grt x
. Verder ziet het er netjes uit, mooie pony's trouwens!

rominy schreef:spring er zelf een over he

ik zeg OH my die nek ..
Haha
Je weet inmiddels wel wat je fout hebt gedaan, en anders zeggen ze het iedere keer maar weer opnieuw. Ook niet leuk voor jouw
__Marloes schreef:Meid, je hebt niet in de gaten hoe gevaarlijk je bezig bent?
1. springmateriaal. Balken kunnen er af, meestal niet. Stenen? lekker, springen ze dat om, kreupel paard/paard met gebroken been, geen paard meer dus.
2. De plaats. Ook leuk, bij een deur ofzo gaan springen, dan komt het paard der met zijn hoofd ertegen, hersenschudding. Trouwens, lekker zo'n gaas tegen de muur, als dat ervanaf vliegt dan kan je ook de da laten komen
Een paard springt nooit uit z'n eigen. Je jaagt hem op. En de afstammelingen zegt niets over dat een paard uit zichzelf springt.
Maarja, ieder zijn eigen paard. De ene doet onveilig en de ander veilig. Eigen risico.
Wat zijn de afstamelingen van de beestjes? Zijn super gave beestjes joh! Ze hebben ook gave springmanieren!

x_Marr schreef:1 ding; als je verstandig bent en niet telkens smoesen gaat verzinnen; maak die hindernissen wat veiliger
En op een andere plaats, met 2 emmers een 2 veilige planken heb je ook al een goeie hindenis, wat ook in het midden van de bak kan