maar waarom rij je niet gewoon op je eigen pony en neem je dit paard aan de hand mee? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar waarom rij je niet gewoon op je eigen pony en neem je dit paard aan de hand mee?

ladymagic schreef:Sorry maar dit vind ik echt niet kunnen.
Tuurlijk kan je met jou lengte nog wel een rondje hobbelen op deze pony maar jij bent 1 uur heen, 1 uur terug en 1,5 uur daar geweest, je hebt dus 3,5 uur gereden, dat vind ik echt te veel met jou lengte en dit paardje.....
Niks mis met 3,5 uur rijden, als er een passend iemand op zit...
@ Ulony, tuurlijk een lekker rondje hobbelen kan best, maar dit niet
En TS, als je echt 1,68 m 38 kg bent had je al lang in het ziekenhuis opgenomen geweest wegens anorexia want met dat gewicht is gewoon onmogelijk met die lengte om gezond te zijn, groeistuipen of niet, iedereen met deze lengte en dat gewicht is in naam anorexia patient.......
edit:
daarnaast passen je zadel en peesbeschermers niet en zit je neusriem te laag.
Nogal makkelijk zeggen dat de eigenaar (je kleine buurmeisje) het goed vind, hoeveel weet zo'n meisje al?
Sorry maar je bent gewoon echt heel fout bezig, als je die pony pijn wil laten hebben ben je in mijn ogen op de goede weg, hoe kan je in hemelsnaam met jou lengte op zo'n kleine pony met een slecht zittend zadel gaan rijden? Zo'n tijd? met slecht zittende peesbeschermers en een neusriem die fout zit?
lottehorse schreef:even in je profiel gekeken,, je hebt een eigen pony waar je veel mee rijd,, kijk in je profiel en daar staat als eigen pony een shetlanderwat klopt er niet
) die vroeg of het dan ook zielig zou zijn als zij een keertje op haar oude pony zou gaan rijden, wat bijna nooit voorkomt. Natuurlijk kan niemand vanaf zijn/haar pc beoordelen of jij te groot of te zwaar bent, maar ik zou zelf wel 2x nadenken voordat ik op een pony ging zitten waar ik te zwaar en te groot voor was. Ook al vind jij het leuk en is het maar voor een keertje, wat is nou belangrijker? Jouw plezier of dat van je pony? Ik zou denken dat je er al genoeg plezier aan zou kunnen beleven je pony weer te zien en lekker met hem te kunnen knuffelen. Dan hoef je er toch niet zo nodig op? Nogmaals: geen idee of dat voor jou geldt, ik weet niet hoe groot en zwaar jij bent, ik weet niet hoe groot of klein je vroegere pony is en hoe hij/zij gebouwd is, etc. Ik ga nu even uit van de situatie: een kleine pony, en een te grote/zware ruiter. 

bembem schreef:168 en 38 kilo :| heb je anorexia ofzo