als ze rechtop de cameraman afkomt gaat het hoofd heeel duidelijk van links naar rechts. net zoals Yousra zegt.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yentl_ schreef:kijk jij maar is goed naar het filmpje
als ze rechtop de cameraman afkomt gaat het hoofd heeel duidelijk van links naar rechts. net zoals Yousra zegt.
nikkiej_86 schreef:Dat filmpje laten we die maar achterwegen, dat was erg genoeg.
En dat heeft hier niet veel mee te maken.
Hopelijk doet maaik zoiets nooit weer!.
Yentl_ schreef:jawel, nu
voor het oog lijkt het of ze haar handen stil houd, maar ophoudingen kan je goed verdoezelen!
Girlgamer schreef:Laten we on-topic blijven lieve mensjes.
djinnie schreef:Ik kan nou eerlijk gezegd ook niet zeggen dat er 'gezaagd' wordt (horen we dit niet bij hout te doen?)... En haar handen zien er netjes stil uit. Hij beweegt zijn hoofd, maar om daardoor nu meteen te zeggen dat ze zaagt (van dik hout zaagt met planken!
) vind ik wel lichtelijk overdreven...
nikkiej_86 schreef:Dat filmpje laten we die maar achterwegen, dat was erg genoeg.
En dat heeft hier niet veel mee te maken.
Hopelijk doet maaik zoiets nooit weer!.
En dit stukje snap ik ook niet zo heel veel van.![]()
Ik vind in ieder geval de foto's een erg fijn beeld geven, en ik vind de shet in het filmpje ook netjes lopen. Ziet er super uit. Ik vind je ook niet te groot voor de pony. Ik zou zelfs willen zeggen dat het prettig zou zijn als meer kleine pony's zo netjes gereden zouden worden (ga ik maar niet aan beginnen, met mijn 1.76...)