Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nathiie schreef:ik vind ook dat prinslover gelijk heeft... precies of ze gunnen het hun niet! dit noem ik gewoon jaloezie.![]()
toronto is echt een heeeel mooi paard.
leuk dat jullie met hem mochten rijden!
KiWiKo schreef:naja laat ik het zo zeggen, dat IK het niet wenselijk had gevonden als mijn paard zo gereden werd
YentlKG schreef:Je kan nu wel zeggen dat heel bokt 'zeurt', of hoe je het dan ook over wilt laten komen. Ik ga het NIET met je eens, bokt geeft zijn mening en blijkbaar zijn daar genoeg mensen die het er mee eens is. Vele bokkers beoordelen in dit topic over de rijstijl van de meisjes, er wordt helemaal niet gezegt dat het paard eraan dood gaat, maar veel bokkers zijn van mening dat het plaatje er nou niet bepaald 'fijn' uit ziet. Dat is een mening, en 'heel bokt' (volgens jou) zeurt niet, maar is het gewoon eens met elkaars mening. Dat kan verkeerd overkomen bij sommige, maar mensen vergeten dat veel bokkers het positief willen over laten komen, tips waaraan je kan werken.
En jaloezie? nee hoor, ik ben blij met mijn eigen pony'ke, en ik hoef niet perse op een Z2 paard te rijden met S&T, en eerlijk gezegt zal ik nou niet bepaald jalours worden op deze foto's.
Jullie zeggen dingen met andere woorden. Er zullen ook menig mensen het met mij eens zijn. Het is hier 9 van de 10 keer, dat als 1 iemand negatief commentaar geeft dat er een hele boel even lekker gaan mee doen. Sommige bedoelen het ook goed idd! Maar sommige reacties zijn gewoon op af te zeiken, dat druipt er vanaf. Je kan zeggen wat je wil, maar ik vind dat gewoon zo
Niet naar jou gericht hoor!
En er word heel erg veel op door gegaan, terwijl de TS duidelijk heeft gezegt dat ze het nu ook wel weten. Imo dus een beetje kinderachtig van sommige hier zo op door te gaan. Dat is mijn mening 
Ze weten zelf ook wel dat ze nog lang geen Z zijn. En dan is het heel erg logisch dat je niet perfect rijd nee. Dus als je dan de stangteugel een tikje te strak hebt is dat gelijk 'een soort van rampzalig'
KiWiKo schreef:zal ik je vertellen.......... IK had de stangteugel eraf gehaald.
! LCharlotte schreef:Ja, mee eens KiWiKo, of de dame waar het paard van is had goed moeten opletten dat de stangteugel op ontspanning bleef.
dootjee schreef:O wat leuk!![]()
Leuk dat jullie er wat van geleert hebben en het hebben mogen ''aanvoelen'' !!!
Suc6 verder met het rijden van jullie eige pony's
Het was heel leerzaam om eens op een ervaren paardje te rijden ja!
. J_Charissa schreef:Melissa25 schreef:
Er staan veel foto's van het inrijden is.. laag en rond..dus toen stelden we hem nog niet op de 8erhand![]()
Verder zijn we geen manega ruiters & Megin was er constant bij om les te geven en liet ons die stangtrens ook los houden & lette er voortdurend op.
Ik ga dit jaar Z starten en dus zelf ook met stangtrens rijden dus wees gerust.
Maar toch bedankt voor het verdere commentaar.
KiWiKo schreef:zal ik je vertellen.......... IK had de stangteugel eraf gehaald.

S&T moet je leren rijden, en dat leer je niet door langs een Z ring te gaan staan kijken. Neem aan dat de meiden niet dagelijks S&T in handen hebben en dat dit dus een leerzame ervaring is geweest, met een heel vriendelijk en braaf paard. LCharlotte schreef:Vind je een beetje onbeleefd