Ymke vroeg om opbouwende kritiek, die heeft ze gekregen naast de kritiek die misschien was minder lief is gegeven maar vast wel goede bedoelingen had. Want dat is een van de redenen waarom we hier zitten toch? Omdat we een dezelfde passie delen: paarden. En volgens mij wil iedereen hier hetzelfde wat dat betreft: het beste voor zijn/haar en andermans paard!!
Ook jammer dat Ymke haar tekst onder de foto's heeft aangepast n.a.v. ons "commentaar", komt helaas niet helemaal oprecht over Ymke. Een foto is altijd een momentopname, en kan ook niet bepalend zijn voor de hele rit, maar denk daar dan ook aan op het moment dat je een foto plaatst.
Verder vind ik het raar dat Sanja de mensen hier zo aanvalt (nou ja, raar, de instructrice van de "gedupeerde"), terwijl er toch redelijk werd gecommuniceerd tussen Ymke, Kawa en Steef (de meest betrokken partijen in mijn ogen).
Ik hou het verder bij dit topic voor gezien, jammer dat het zo uit de hand is gelopen, en dat er duidelijk 2 kanten zijn in dit verhaal, terwijl dat er maar 1 zou moeten zijn,......... Nl. de kant van het paard!!!!!!!!!!