Ziet er cht super uit !!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ziet er cht super uit !!! 
haha Paljassofie schreef:Erg mooie pony (hoewel ik ook eerder dacht dat het een paard was)
Ziet er allemaal heel netjes uit, alleen de uitgestrekte draf lijkt mij nog behoorlijk gespannen, zie vooral zijn staart daar. Zal waarschijnlijk slechts momentopname zijn, maar het viel me op![]()
De foto's zijn ook super gelukt Saskiakur ! Die black viel bij mij ook te donker uit, maar die in jouw post is inderdaad een pak beter
SaskiaKur schreef:Paljassofie schreef:Erg mooie pony (hoewel ik ook eerder dacht dat het een paard was)
Ziet er allemaal heel netjes uit, alleen de uitgestrekte draf lijkt mij nog behoorlijk gespannen, zie vooral zijn staart daar. Zal waarschijnlijk slechts momentopname zijn, maar het viel me op![]()
De foto's zijn ook super gelukt Saskiakur ! Die black viel bij mij ook te donker uit, maar die in jouw post is inderdaad een pak beter
Er zijn inderdaad series van uitgestrekte draf foto´s. Dat is Charlie´s beste kant, naast de middengalop en appuyementen vind ik persoonlijk. Esmee vond dat persoonlijk een mooie foto van de strek, maar natuurlijk volgen er nog meer.
Trouwens Esmee, is de bewerking van de ITP-foto´s nog prima gelukt? Ik hoop dat je aan mijn tips nog wat had!

mariellede schreef:Ben benieuwd naar de ITP foto's. het zijn erg mooie foto's wou dat ik ze zo had van mijn paard !
Maar op bepaalde draf foto's loopt hij met een wat "hoge" kont. je moet proberen hem nog iets meer eronder te krijgen van achteruit.
Geen aanval hoor viel me op sommige foto's op.
Kijk uit naar de foto's met je paard.
De ITP foto's ben ik nog steeds druk mee bezig, ik hoop ze er zo snel mogelijk op te kunnen krijgen! mariellede schreef:OK vandaar.
offtopic: ik las in je profiel dat je bij de junioren wil gaan starten.
ga je op korte termijn ook met je paard starten dan ??
aangezien die nog niet Z geklasseerd is moet je die toch in het M1 beginnen en dan nog naar het Z rijden. dan kun jer maar beter op tijd me beginnen of niet ??
..
Stoere foto's, het ziet er echt toppie uit!
Bart is ook een lekkerding Ingrid, dat blijf ik zeggen
Ziet er zoals gewoonlijk weer super uit!
Hij toont gewoon supergroot, als je kijkt dat hij eigenlijk dus maar een paar cm groter is dan natasja
Hoe groot is natasja dan? 
charlieb0y schreef:Het ITP-topic is er!
viewtopic.php?f=53&t=764903&hilit=
@ Intervarno: Haha, het is toch echt zoHoe groot is natasja dan?

Charlie toont idd veel groter.
BertBaley schreef:Ziet er super uit!Charlie toont idd veel groter.
Mooi setje heb je erop!

. Succes beide
Wat een prachtbeesje!