Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vind het wel kunnen hoor 
Ik heb iig geweldige herinneringen aan mijn ponytijd! marieke2 schreef:Hardstikke leuk toch als je al zo jong een eiegn pony hebt, vooral als je ouders er ook een goed oogje op houden en ook mbt jouw gezondheid, helemaal niets mis mee!
Ik was 5 toen kreeg ik mijn shetje...en mocht daar 2x per week oprijden onder begeleiding...alles wat ik deed dar was een volwassene bij...helemaal niets mis mee!
Jacqueline
)
Heb er zelf een veulen uitgefokt en ben vanaf de eerste dag dat ik haar had elke dag bij haar geweest. Daarvoor stond ze bij een fokker waar ze max. 10x per jaar het land uit kwam om gedekt te worden, veearts etc. Ik heb haar ook alles zelf moeten leren. Dat is echt een geweldige ervaring geweest. Omdat ik zo vroeg al met een eigen paard begonnen ben heb ik alles dus ook al vroeg geleerd. Door de kennis die ik toen heb opgedaan heb ik ook de beslissing kunnen maken om een veulen te fokken - die heb ik in 3 maanden ook al bijna alles geleerd - en heb ik nu ook nog eens een Arabier erbij als rijpaard. Ben nog altijd blij dat ik een pony heb gekregen die ik zelf alles nog moest leren, daar heb ik zelf namelijk ook heel veel van geleerd.
Dat heb ik liever dan een paard dat alles al kent, mijn Arabier kent ook nog lang geen L/M oefeneningen dus ik ben hem nu zelf aan het opleren. Heb in de 2/3 maanden dat ik hem nu heb al meer geleerd dan al die nutteloze jaren op de manege. (en ja ik heb er begeleiding bij)