Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Th0mas schreef:leuke foto's trouwens
Alleen moet shanna nog goed oefenen met foto's maken. vooral met qua scherpte!
Succes verder

rianne67 schreef:Ik heb een half jaar stage gelopen bij hans en natascha en toen was Salo nog maar drie, echt leuk om hem nu weer hier op bokt te zien! En ik weet niet of je nog enig idee hebt wie ik ben Lynne, maar ik vind dat hij echt heel erg mooi is geworden! Veel suc6 verder met hem!
Stuur je wel even een PM! Shanna16 schreef:
DresslOver schreef:Ik vroeg me al af wanneer er weer een topic van jullie zou verschijnen! Hij ziet er goed uit zeg! is hard gegaan ook allemaal!
Lynne81 schreef:DresslOver schreef:Ik vroeg me al af wanneer er weer een topic van jullie zou verschijnen! Hij ziet er goed uit zeg! is hard gegaan ook allemaal!
Ja, de laatste topic was in september na het NK! Heb met Salo nu al weer bijna mijn punten voor de PSG!!! Jeetje! Heb mijn rijrok al weer uit het stof gehaald!! Als ik er naar kijk krijg ik spontaan kriebels!! Ik moet er maar niet teveel over nadenken word erg zenuwachtig van!!![]()
DresslOver schreef:ohja.. enne nu hoeven we toch niet weer 8 maanden te wachten op t volgende topic he! hou ons op de hoogte
, of heb je die al?