Wat een grappige polo heb je aan! met een open rug

super duo zijn jullie!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Barbie1986 schreef:Laat jij de vlechten er gewoon heel de dag inzitten trouwens?
Omdat je zei: ik doe ze er elke dag opnieuw in...
Citaat:Handen hoger en naast elkaar, ongeacht hoe je paard loopt, je moet het met je handen op de juiste plek oplossen.
dit is een trainingsmethode, die bevalt ons beide super goed, en ze loopt er heerlijk los van en als een elastiekje door de baan.
Armen en bovenlijf meer ontspannen (als ik het niet goed zie op de foto's, dan heb ik niets gezegd)
ben juist heel erg ontspannen
Meer lengte in de hals, neusje eruit willen rijden
ik rijd expres wat dieper en lager, dat is goed voor spieren... idd, straks moet ze meer opgericht gereden worden...maar nu nog niet
en bij een training zou ik dan alsnog vaker diep en laag rijden
Van achter naar voren rijden, het ziet er nu uit alsof je van voren naar achter rijdt.
euhmmmm ....? dan heb je dat compleet verkeerd gezien, aangezien helemaal van achter naar voor loopt....
dus tja
Op je kont blijven zitten in galop.
klopt, daar had ik een heel klein beetje moeite mee nader dat ze beter ging lopen, maar dat doe ik nu eindelijk ook
estja schreef:Sorry LADYLAY maar ik ga met GERNER mee. Idd zijn de foto's zonder meer prachtig te noemen maar ik zie geen blij paard. Vooral die derde foto van onder (foto van alleen hoofd) drukt voor mij erg uit wat ik bedoel.Ik ken verder jou of paard niet dus weet er te weinig van om verder commentaar te geven maar dit valt me gewoon op. Dit is voor mijn gevoel niet het hoofd van een paard dat "gewoon" geconcentreerd aan het werk is. Wel een prachtige haflinger!