vera23 schreef:Vind het ook wel fijn dat je het zegt hoor weet dat het goed geboeld ismss ziet het er idd wat bruter op de foto uit als dat het is af en toe ben ik mss wat strenger... maar mijn streven is zo min mogelijk aan de voorkant te zitten
maar lukt niet altijd vooral als ik met mijn been in kom dat ze dan zo sterk wordt en wil gaan rennen...
Mss is het ook mijn eigenschuld dat ze geen druk accepteerd omdat ik er altijd beetje vanaf gebleven ben omdat ik geen stug paard wilde hebben... maarja achteraf gezien mss toch niet zo goed geweest.. het gaat gelukkig al veel beter.. maar tijdje terug als ik een beetje druk gaf ging ze gelijk met er hoofd omhoog lopen... maar nu niet meer
Dan toch ongevraagd de tip houd hem aan de buitenteugel en vang daar op als je met je binnenbeen komt. Blijf van binnen af omdat die juist dan gaat trekken. Probeer het voor de lol gewoon uit. Op de volte en als hij sterk wordt binnenbeen en buiten druk houden.
Ben beniewd wat je gaat voelen als je buiten juist begrensd.
mss ziet het er idd wat bruter op de foto uit als dat het is af en toe ben ik mss wat strenger... maar mijn streven is zo min mogelijk aan de voorkant te zitten
maar lukt niet altijd vooral als ik met mijn been in kom dat ze dan zo sterk wordt en wil gaan rennen...
ze had flinke haken... en ik maar denken dat het de tanden niet konden zijn omdat ze pas gedaan was