Eindelijk foto´s Uk @ Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kafue

Re: Eindelijk foto´s Uk @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 20:16

vera23 schreef:
Vind het ook wel fijn dat je het zegt hoor weet dat het goed geboeld is Lachen mss ziet het er idd wat bruter op de foto uit als dat het is af en toe ben ik mss wat strenger... maar mijn streven is zo min mogelijk aan de voorkant te zitten Bloos maar lukt niet altijd vooral als ik met mijn been in kom dat ze dan zo sterk wordt en wil gaan rennen...

Mss is het ook mijn eigenschuld dat ze geen druk accepteerd omdat ik er altijd beetje vanaf gebleven ben omdat ik geen stug paard wilde hebben... maarja achteraf gezien mss toch niet zo goed geweest.. het gaat gelukkig al veel beter.. maar tijdje terug als ik een beetje druk gaf ging ze gelijk met er hoofd omhoog lopen... maar nu niet meer Bloos

Dan toch ongevraagd de tip houd hem aan de buitenteugel en vang daar op als je met je binnenbeen komt. Blijf van binnen af omdat die juist dan gaat trekken. Probeer het voor de lol gewoon uit. Op de volte en als hij sterk wordt binnenbeen en buiten druk houden.
Ben beniewd wat je gaat voelen als je buiten juist begrensd.

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-07 09:56

dankjewel Haha!

hihi nog 1 ding ondanks ik aan de binnen kant zat...vergeet ik de buitenkant niet Knipoog

Natasya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 06:33

Leuke foto's veer Haha! Hopen dat de tandarts geholpen heeft voor het kantelen dat zou wel super zijn he!!!
Ah die foto van Woody is echt super lief Bloos

Debbie1906

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 20:41

Tipje; Veel overgangen rijden, dan laat ze haar rug misschien nog meer losser en dan kan je vanzelf beter rechtop blijven zitten. Dit werkt iniedergeval bij mijn paard goed. Stap - draf, draf - stap en in de overgangen netjes nageefelijk houden. Erg mooi paard, mooie kleur, lekker aan de maat!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 09:00

dank je wel Haha!

vorige week maandag is de tandarts geweest... nog geen half jaar geleden is ze ook gedaan door een vervangende tandarts mn eigen tandarts was in het buitenland als een tijdje Bloos

Maar omdat het me toch allemaal niet lekker zat hoe het ging en hoe Ukaat reageerde heb ik hem toch maar weer gebeld...

Hij is een dik uur bezeig geweest Verdrietig ze had flinke haken... en ik maar denken dat het de tanden niet konden zijn omdat ze pas gedaan was Verdrietig ... waarschijnlijk is ze dus heel lang niet goed gedaan en mss al die tijd wel pijn gehad zo erg Bloos

Ging vorige weeek rijden en had een heel ander paard onder mn kont .... helemaal niet meer sterk en helemaal los Lachen arm paardje maar gelukkig heeft ze nu dus écht geen last meer Bloos

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 10:21

NuggT schreef:
djinnie schreef:
Zo he, das wel iets anders dan Pina! Maar wat een plaatje, Vera! En ik vind haar ook erg leuk lopen, hoor! Die kleur!!! Wauw!

Pina is ook mooi. Lovers
Je hebt het wel over mijn verzorgpaardje he? Haha!

Oke, beetje langzaam reactie vermogen hier, van mijn kant... Bloos maar Regina is een onwijze knapperd, dus geen commentaar daar hoor... Je verzorgpaardje is een beauty (helemaal als ze gaat springen, slik!!!) Alleen bedoel ik dat Ukaat ook een onwijze knapperd is... Lovers

@Vera: fijn dat ze nu weer soepel loopt. Balen dat je dan denkt dat de tanden goed zijn en ze dat toch niet zijn. Moet zeggen dat ik dat vaak hoor de laatste tijd... Dubbel balen omdat je denkt dat de tandarts die dan (tijdelijk) komt het wel goed doet. Maar gelukkig heb je verder gedacht en is het nu opgelost... OK dan!

edit: en wat het verschil tussen Pina en Uk bedoelde ik meer het hoogteverschil, hahahaha Haha!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 10:23

ja ben ik ook heel erg blij mee Bloos haha bedankt voor je reactie ook over regientje Knipoog die is 25 mei aan de beurt met de tandarts want die zal ook wel niet goed gedaan zijn Bloos