Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LCharlotte schreef:Info stata op de site, het kost ong 1000 euro, als je samen met iemand op een kamer gaat ongeveer 900 euro. Dat is de prijs van een 6 daagse cursus onder begeleiding van Tineke en Imke.
MOney schreef:Weet iemand hier of je ook gewoon 1 x les kan krijgen van Tineke/Imke? Een trainingsweek is voor mij echt te prijzig.
horseyfries schreef:LCharlotte schreef:Info stata op de site, het kost ong 1000 euro, als je samen met iemand op een kamer gaat ongeveer 900 euro. Dat is de prijs van een 6 daagse cursus onder begeleiding van Tineke en Imke.
Er zijn ook goedkopere vierdaagse trainingsweken hoor, nu noem je alleen de allerduurste.

horseyfries schreef:LCharlotte schreef:Info stata op de site, het kost ong 1000 euro, als je samen met iemand op een kamer gaat ongeveer 900 euro. Dat is de prijs van een 6 daagse cursus onder begeleiding van Tineke en Imke.
Er zijn ook goedkopere vierdaagse trainingsweken hoor, nu noem je alleen de allerduurste.MOney schreef:Weet iemand hier of je ook gewoon 1 x les kan krijgen van Tineke/Imke? Een trainingsweek is voor mij echt te prijzig.
Nee, jammer genoeg kan dat niet, Tineke en Imke hebben allebei geen tijd meer voor nieuwe lessers.
De enige mogelijkheid om les van hen te krijgen is dus in zo'n trainingsweek.
Enige andere mogelijkheid is om een workshop te organiseren, dat is één dag, maar dan moet je wel een heleboel mensen bij elkaar zien te krijgen die daaraan mee doen en daar mogen dan een klein aantal van meerijden in clinics. Als je zelf organiseert kun je jezelf dus ook indelen in de clinic....
MOney schreef:Duur: 5 uur
Programma:
Ontvangst
Theorieles
Rondleiding
Clinic basisafrichting door Imke of Tineke Bartels
Lunch
Gastles (3 ruiters van uw vereniging)
Clinic grand prix niveau door Imke en Tineke Bartels
Afsluitende borrel en vragen stellen
Kostenindicatie : vanaf € 3600,-
Dat vind ik dan nog wel meevallen. Als er 3 mensen mogen rijden, kunnen die bijvoorbeeld allemaal 100 euro pp betalen. De anderen zouden dan 60 euro per persoon betalen.
Zijn er mensen die interesse hebben?
LCharlotte schreef:En hoeveel mensen kwamen er naar jouw clinic?
Kuiken schreef:Hoe ziet het dagprogramma er eigenlijk uit tijdens een trainingsweek?