Potter [Z1 pony] @ work

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annemarie_

Re: Potter [Z1 pony] @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-07 09:43

Dankje iedereen Bloos
We gaan pas na het zomerseizoen Z2 starten, omdat ik nog eerst wil proberen te 'scoren' in het Z1 op de kampioenschappen enzo Tong uitsteken

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 09:53

eefangel schreef:
Ik vind het er erg correct uitzien Lachen

één tip: ik vind dat je je handen soms net iets te hoog hebt, als je ze iets lager houdt, zullen ze meer in één lijn staan met je onderarmen, zoals het ook eigenlijk moet (tenminste zo heb ik dat geleerd Tong uitsteken).

Succes ermee! Haha!

Precies mijn commentaar. Als je je handen wat lager houdt heb je je schouders ook niet zo vast zitten en zijn je handen net wat minder streng.
Verder vind ik het een leuke pony en een leuke combinatie Ja

EsmeeF

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 10:21

Het commentaar gaat een heel eind de goeie kant op annemarie Haha! Succes met je topper potter Tong uitsteken

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 10:27

Ik vind het er netjes uitzien, misschien vinden mensen dat het er niet al Z uitziet omdat je er geen stang en trens inhangt Knipoog

Celine_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 10:51

Celine_M schreef:
Oh, weer lekker slim van mij.. Bloos Die ga ik dan maar even bekijken! Lachen

En nadat ik die bekeken had, viel bokt plots uit.. Slapen
Ik vond het er op de filmpjes juist een stuk beter uitzien! Het ziet er juist heel net uit! Misschien kan je daar een paar leuke stills uithalen, op het juiste moment?

marjolein88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 10:55

mooie foto's ! en leuke filmpjes !!

Groetjes Marjolein

EsmeeF

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 11:01

PrinCessRomy schreef:
Ik vind het er netjes uitzien, misschien vinden mensen dat het er niet al Z uitziet omdat je er geen stang en trens inhangt Knipoog

Haha, meiske dit is een pony. Daar mag geen S&T in! En daarbij. S&T en een hoedje moet niet hoeven zorgen voor het beeld van een Z-ruiter. Denk je dat een Z-ruiter met S&T en een hoedje beter rijdt dan iemand met een cap en enkel trens? Knipoog Deze foto's zijn waarschijnlijk wat minder, maar dat maakt niet dat ze geen Z-ruiter hoeft te zijn Lachen Dit is trouwens niet persoonlijk op jou bedoeld hoor PrinCessRomy. Lachen Geeft niks, ik zeg alleen maar hoe 't is Lachen

Gr.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 11:42

Hey, ik vind jullie een leuke combinatie! Ik vraag me eigenlijk af wat iedereen die dit geen Z waardige combinatie (amazone) vindt dan wil zien. Tuurlijk zijn er punten waar nog aan gewerkt moet worden, maar als je Z bent hoeft toch niet alles perfect te zijn, goed doortrainen en werken met het zinvolle commentaar en veel succes!

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 11:45

Handen rechtop, niet te hoog houden ook. Verder mooi je rechtop zitten en niet naar achter leunen Knipoog je hebt een erg strenge binnenhand ik dnek dat hij daardoor zijn mond open doet, verder ziet het er goed uit Knipoog

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 15:46

qwinty schreef:
Het ziet er op somige foto's niet echt vriendelijk uit watbetrefd je hand.
Ik denk eerder dat je pony Z is dan dat jij Z kan rijden en dan word het een heel ander verhaal en dat bedoelt Aranel waarschijnlijk ook..

Verder een leuke pony en met veel oefenen zou je best ver kunnen komen Knipoog!

Dat bedoelde ik idd Ja
Maar HAW is toch ook bedoeld voor rijtechnisch commentaar? Dan geef ik dat en krijg ik gelijk heel bokt over me heen omdat ik niet mag zeggen dat ik vind dat het er 'niet op Z niveau' uitziet!
Maargoed zoals ik al zei: leuk paardje Lachen

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 15:56

ik krijg afentoe de indruk dat je erg streng met je hand bent. En probeer op je houding te letten, afentoe hang je achterover en je handen heb je erg hoog. Succes ermee!

Marieke__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 16:00

cle0o_o0 schreef:
Hey, ik vind jullie een leuke combinatie! Ik vraag me eigenlijk af wat iedereen die dit geen Z waardige combinatie (amazone) vindt dan wil zien. Tuurlijk zijn er punten waar nog aan gewerkt moet worden, maar als je Z bent hoeft toch niet alles perfect te zijn, goed doortrainen en werken met het zinvolle commentaar en veel succes!

Ik ben het helemaal met je eens! Lachen

Lekker door blijven trainen en ik vind dat je goed met commentaar overweg kan!
Veel plezier meid! Cool

nobility

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 16:16

Vind het super knap dat je je pony zelf zo hebt opgeleid! Wat een gezeur,de mensen met het meeste commentaar kunnen het zelf allemaal beter en rijden dan ook grand prix!

LEANA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 17:21

hee, ziet er netjes uit hoor !
kanp dat jij en je pony zo ver zijn gekomen!
lijtk me super gaaf om het me pony zo zelf aan te leren en jou pony leert jou dan weer dingen
super leuk:D
1 tip. ik zie je op de foto's wat naar beneden kijken ( heb ik zelf ook last van ) hihi
nou succes ermee Haha!
groetjes xx

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 17:54

Hee
Ziet er netjes uit Lachen
En niet Z waardig? waarom heeft ze dan 22 w.punten Knipoog
Succes alvast in de Z2.

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 18:20

Leuke pony en je hebt een keurige zit! Je zou alleen je handen nog iets lager kunnen houden.

Ik vind dat het er wel als z1 uitziet op de fotos hoor!
Hier op bokt hebben heel mensen tientallen setjes en peesbeschermers en aaalles,
daardoor lijkt het vaak ook meer dan het is!
Ik vind het er goed uitzien ga zo door!

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 18:30

Ziet er goed uit! Heb niet veel commentaar al dat ik vind dat je soms wel overdreven naar achteren zit Knipoog
Voor de mensen die klaagden dat haar pony het mondje open had: De mond openen kan een ontspanning zijn, en in de filmpjes wordt dit ook duidelijk. De mijne doet dit ook als hij geconcentreerd en ontspannen is Knipoog

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 18:33

Aranel schreef:
Als ik het zo zie zou ik niet denken dat je Z1 rijdt.
Wat niet wegneemt dat ik je paardje niet leuk vind Haha! . Ik vind nog wel dat je iets te streng bent met je (binnen)hand. Voor de rest: erg leuk paardje, loopt lekker Lachen

jep, vind ik ook Ja
tis een erg leuke pony Lachen

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 18:44

superlise schreef:
karin1985 , ga jij eens naast een Z ring staan kijken hoeveel ruiters er in een stoelhouding zitten.
denk dat iedere Z-ruiter zoals anky zit ofzo?

Maar goed, erg leuke pony en rijden vind ik er netjes uit zien.
En ze heeft 20 winstpunten in de Z1 , die komen ook niet aanwaaien hoor!
Dat jij niet zoals een ''Z-ruiter'' rijdt slaat nergens op, of dat je pony niet loopt als een Z-pony slaat ook nergens op.
Zij zijn naar het Z gereden en hebben daar nu dik winst lijkt me dan toch dat je het erg goed doet.
Iedereen met zijn/haar commentaar daarover, doe het hen maar eens na zou ik zeggen zo gemakkelijk is dat niet.

heel veel succes in de het Z1 en de Z2 ziet er goed uit Lachen

ik verwacht in de Z anders al wel een redelijke houding hoor,

ik heb 1 pagina gelezen en mensen kunnen andere mensen heel goed napraten maar ze vraagt al verscheidenen keren of ze wat meer onderbouwd kritiek mag , en gelijk heeft ze.

ik vind het er verder niet verkeerd uitzien alleen dr handen zouden iets ontspanner en lager kunnen daar zou ik iets meer aan werken en wat minder achterover zitten ,
voorderest heeft je pony een mooi halshouding en een lekker actief achterbeen
nog veel succes

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-07 18:50

Aranel schreef:
qwinty schreef:
Ik denk eerder dat je pony Z is dan dat jij Z kan rijden en dan word het een heel ander verhaal en dat bedoelt Aranel waarschijnlijk ook..

Verder een leuke pony en met veel oefenen zou je best ver kunnen komen Knipoog!

Dat bedoelde ik idd Ja
Maar HAW is toch ook bedoeld voor rijtechnisch commentaar? Dan geef ik dat en krijg ik gelijk heel bokt over me heen omdat ik niet mag zeggen dat ik vind dat het er 'niet op Z niveau' uitziet!
Maargoed zoals ik al zei: leuk paardje Lachen

Tuurlijk kan je je eigen mening hebben, maar als je zegt dat het er niet 'Z-achtig' uitziet, is dat nou niet echt rijtechnisch commentaar Tong uitsteken
Leg dan alsjeblieft goed uit waarom niet. Is dat omdat ik een strenge binnenhand heb volgens sommigen? Want dat valt op de filmpjes ook wel mee toch Lachen

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-07 18:51

oh trouwens heel erg bedankt voor de reacties Haha!
Ga er zeker mee verder werken en zal het volgende week ook even aan mijn instructrice vragen allemaal Lachen

Danielle86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 19:10

vond de fotos er in je profiel erg mooi. een hele leuke pony..
en in die fotos zie je zeker wel dat je z rijdt hoor..
echt knap meid.
sucses ermee nog!!

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 20:08

Wat een leuke pony! Bloos Veel succes op de wedstrijden verder!

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 12:44

qwinty schreef:

Verder een leuke pony en met veel oefenen zou je best ver kunnen komen ;)!
' Gestoord

heb toevallig je foto's in je profiel bekeken,maar op de laatste foto ben je zelf ook niet bepaald vriendelijk met je binnenhand! Bloos

En heb je onlangs nog wat Z ruiters zien rijden/Ik wel, en weet wel dat Potterlover in vergelijking met andere ponyruiters een hele mooie rustige zit heeft!.

Ik bedoel het verder niet aanvallend,maar vind het wel jammer dat er zulk zinloos commentaar wordt gegeven,maar dat is nou eenmaal het risico van BOKT ! Knipoog

mietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 13:02

Mensen, mensen, mensen.... 4 pagina's lang discussie over of dit meisje "Z-achtig" rijdt of niet.
Foto's zijn momentopnames en ik denk dat (bijna) niemand hier op bokt een perfecte zit heeft.
Ik vindt het superknap dat ze op 15-jarige leeftijd Z rijdt met een pony die groen was toen zij dat zelf ook nog was.
Mensen geven hier geen correct technisch commentaar. Er wordt niet genoeg onderbouwd. Alleen "Ik vind het er niet Z-achtig uitzien" punt.
Ik kan hier nog wel uren over doorgaan maar dat is ook weer nutteloos.
Dit meisje heeft een instructeur/instructrice waar ze absoluut meer naar zal luisteren dan naar een stel kakelende betweterige kippen zonder kop.
Commentaar kan fijn zijn als mensen je tips geven (of opbouwende kritiek) als het alleen maar negatief is zal er eerder overheen gelezen worden en gedacht van "jahoor...." .
Mensen geef alleen commentaar waar ze iets aan heeft, daar is HAW ook voor bedoelt denk ik zo... mensen laten rijfoto's zien en er wordt op gereageerd, dit is erg handig maar dan moet (nogmaals) de TS er wél iets aan hebben, anders kun je beter je mond houden.
SUCCES!!!