We gaan pas na het zomerseizoen Z2 starten, omdat ik nog eerst wil proberen te 'scoren' in het Z1 op de kampioenschappen enzo

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
eefangel schreef:Ik vind het er erg correct uitzien
één tip: ik vind dat je je handen soms net iets te hoog hebt, als je ze iets lager houdt, zullen ze meer in één lijn staan met je onderarmen, zoals het ook eigenlijk moet (tenminste zo heb ik dat geleerd).
Succes ermee!
Celine_M schreef:Oh, weer lekker slim van mij..Die ga ik dan maar even bekijken!
PrinCessRomy schreef:Ik vind het er netjes uitzien, misschien vinden mensen dat het er niet al Z uitziet omdat je er geen stang en trens inhangt
qwinty schreef:Het ziet er op somige foto's niet echt vriendelijk uit watbetrefd je hand.
Ik denk eerder dat je pony Z is dan dat jij Z kan rijden en dan word het een heel ander verhaal en dat bedoelt Aranel waarschijnlijk ook..
Verder een leuke pony en met veel oefenen zou je best ver kunnen komen!
cle0o_o0 schreef:Hey, ik vind jullie een leuke combinatie! Ik vraag me eigenlijk af wat iedereen die dit geen Z waardige combinatie (amazone) vindt dan wil zien. Tuurlijk zijn er punten waar nog aan gewerkt moet worden, maar als je Z bent hoeft toch niet alles perfect te zijn, goed doortrainen en werken met het zinvolle commentaar en veel succes!
Aranel schreef:Als ik het zo zie zou ik niet denken dat je Z1 rijdt.
Wat niet wegneemt dat ik je paardje niet leuk vind. Ik vind nog wel dat je iets te streng bent met je (binnen)hand. Voor de rest: erg leuk paardje, loopt lekker
superlise schreef:karin1985 , ga jij eens naast een Z ring staan kijken hoeveel ruiters er in een stoelhouding zitten.
denk dat iedere Z-ruiter zoals anky zit ofzo?
Maar goed, erg leuke pony en rijden vind ik er netjes uit zien.
En ze heeft 20 winstpunten in de Z1 , die komen ook niet aanwaaien hoor!
Dat jij niet zoals een ''Z-ruiter'' rijdt slaat nergens op, of dat je pony niet loopt als een Z-pony slaat ook nergens op.
Zij zijn naar het Z gereden en hebben daar nu dik winst lijkt me dan toch dat je het erg goed doet.
Iedereen met zijn/haar commentaar daarover, doe het hen maar eens na zou ik zeggen zo gemakkelijk is dat niet.
heel veel succes in de het Z1 en de Z2 ziet er goed uit
Aranel schreef:qwinty schreef:Het ziet er op somige foto's niet echt vriendelijk uit watbetrefd je hand.
Ik denk eerder dat je pony Z is dan dat jij Z kan rijden en dan word het een heel ander verhaal en dat bedoelt Aranel waarschijnlijk ook..
Verder een leuke pony en met veel oefenen zou je best ver kunnen komen!
Dat bedoelde ik idd
Maar HAW is toch ook bedoeld voor rijtechnisch commentaar? Dan geef ik dat en krijg ik gelijk heel bokt over me heen omdat ik niet mag zeggen dat ik vind dat het er 'niet op Z niveau' uitziet!
Maargoed zoals ik al zei: leuk paardje
qwinty schreef:'Het ziet er op somige foto's niet echt vriendelijk uit watbetrefd je hand.
Verder een leuke pony en met veel oefenen zou je best ver kunnen komen ;)!