vooral als je de eerste keer gaat springen dat is uit den boze
en je houding is ook bagger
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vooral als je de eerste keer gaat springen dat is uit den boze
en je houding is ook bagger
AniiQue schreef:@ kissielover: ik heb volgens de eigenaar wel een goede zit, maar vandaag was hij heel erg aan het iemelen (klieren) dus met zijn hoofd trekken (vloog ik weer uit het zadel) degene die de foto's heeft gemaakt *vriendin van mij* kan niet bepaald goede foto's maken.. ok best wel. .en als ik scheef zat had hij net gebokt. binnenkort krijg ik les eerst moet die galop er eens goed ingeplant worden en springen ietsjes beter (en de eigenaar geeft me ook advies en beetje les)
Je houding is idd beetje bagger
Ik ben zelf ook 14 en heb in het vorige topic gezien dat de mensen hier op bokt.nl er wel veel van weten, niet allemaal maar wel een hoop, en dus ook in jou topic, ik zou toch meegaan met hun commentaar als ik jou was, dan kom je hoger dan nu
Anikaxvally schreef:Komt wel goed met haar
Verder wil ik je veel succes wensen, en ga lessen volgen zo snel mogelijk. Voorzichtig&Succes!
" Dat zijn Anky's woorden en als jij zegt dat Anky er niks van weet dan heb je het mis 

AniiQue schreef:ik vind dat anky niks kan .. want zij durft niet eens buiten te rijden bang dat iets aan haar paard komt :S.. maar normaal zit ik echt beter hoor!! .
maar de eigenaar denkt dat beauty aan het omslaan is van lieve hengst naar stoute hengst..

AniiQue schreef:ik vind dat anky niks kan .. want zij durft niet eens buiten te rijden bang dat iets aan haar paard komt :S.. maar normaal zit ik echt beter hoor!! .
maar de eigenaar denkt dat beauty aan het omslaan is van lieve hengst naar stoute hengst..
merrieveulen schreef:toe zeg, je kunt toch wel rationeel nadenken over de adviezen die je krijgt, en fatsoenlijk antwoord geven?

Het zou natuurlijk makkelijker zijn met een piste om hem op die manier eerst aan de longe te leren springen. Maar goed, je hebt die mogelijkheid niet. Dniesjj117 schreef:Ik zou die foto's niet laten vergroten, je beseft toch wel dat jouw hoofd er ook heel groot op komt? Je kijkt nou neit bepaald charmant (je kan wel een mooi meisje zijn, dat weet ik niet, maar door al die concentratie...).
Je houding geef je zelf al aan, die is bagger. Ik neem aan da je alleen maar in het bos rijdt? Neem eens les, dat helpt al veel! De spanning is om te snijden, ook dat kan verholpen worden.
Ik weet neit hoe lang je hem rijdt, maar zo te zien is dit net je eerste of tweede keer? In dat geval niks meer te klagen.
Ik weet neit of het al eerder is gevraagd, want heb deze 4 pagina's neit gelezen, maar waarom is het een hengst? Zo te zien zou het geen kwaad kunnen om hem te castreren? Eigen keuze natuurlijk, maar ik zou graag de rede weten.

.. Lekker puh uh'
.. Je ziet toch zelf ook, dat die foto's er niet uitzien
..