Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik zou zeggen, gebruik de tips van de Bokkers!
toch?) en heb ik ingezien dat dit niet gunstig is voor je paard.. Al doende leert men..crossmonster schreef:jongens, overdrijven is ook een vak
de ts is wellicht een jonge meid, ga eens na, heb jij vroeger niet zulke dingen gedaan?
ikke wel hoor, alleen niet op de foto laten zetten, en als we met tweeen reden, dan deed ik een touw om de hals.
maar sommige reacties viond ik echt te ver gaan

Valentinow schreef:OOh wat hadden jullie een lol. Maar het paard, dat zal het ook leuk vinden zeker ...niet dus!

crossmonster schreef:ik heb hier op zich weinig moeite mee, zie liever dit, dan iemand van 120 kilo die hetzelfde doet ..
wat me wel heel erg stoort is dat de meiden beide aan de teugels hangen, doe dan een touw om de nek, en hang daar aan, maar niet aan de teugels

Nettieejj schreef:Ik heb 1 keer met z'n 2en op een paard gezeten, en dat was voor 5 min, gewoon rondgestapt, meer niet.
? moet je je verontschuldigen tegen over je rest van bokt
?
Nettieejj schreef:Ik heb 1 keer met z'n 2en op een paard gezeten, en dat was voor 5 min, gewoon rondgestapt, meer niet.
Amrah schreef:@ Moirsa : en waar staan de oren heen op de laatste foto?!~
Ik ga hier zelf geen commentaar opgeven om mezelf een ban te besparen maar ik ga zeker mee met een groot deel van de rest.
TS; lees het commentaar/tips nog eens goed door en denk er nog een over na.
Moirsa schreef:Nettieejj schreef:Ik heb 1 keer met z'n 2en op een paard gezeten, en dat was voor 5 min, gewoon rondgestapt, meer niet.
dus? moet je je verontschuldigen tegen over je rest van bokt
?
Pistasche schreef:Rijan_ schreef:vind het er leuk uit zien leuk paardje heb je![]()
ik heb een fjord en daar zit me nicht ook wel is achter op hoor![]()
![]()
en hij kan het makelijk hebben![]()
Maar is het goed?
Houden kunnen ze makkelijk maar dat betekent niet dat het goed of verstandig is.

Amrah schreef:@ Moirsa : en waar staan de oren heen op de laatste foto?!~
Moirsa schreef:Amrah schreef:@ Moirsa : en waar staan de oren heen op de laatste foto?!~
liggen ze plat in de nek? nee
Ze staan naar achter gericht; dat noemt men consentratie