Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

... Erg mooie pony ook
Hier kan je alleen maar bewondering voor hebben

sologirl schreef:Graag al je commentaar binnen de perken te houden!

Zofy schreef:sologirl schreef:Graag al je commentaar binnen de perken te houden!
Commentaar binnen de perken houden?? Dat is helemaal niet nodig! Het ziet er super uit voor zo'n klein meisje op een grote pony!!!! Echt een leuke combinatie en ik vind dat ze heel erg netjes rijdt, erg knap!

En ze is helemaaaaaaaalll niett te klein hoor dat ziet er juist schattig uit en ze rijd hem super netjes naar beneden knap hoor!! echt leuk ik vind foto 8 en 10 het leukst omdat Solo dan in in de camera kijkt en dat vind ik wel gaaf!
Woow echt een leuke combinatie!!

OoappeloO schreef:Gaaf hoor, k vind der nu nog wat aan de kleine kant maar groeien doen ze idd. Alleen oppassen met de sporen zou k zeggen, dat ze die niet te snel gaat gebruiken omdat beenhulpen miss niet altijd door komen. Maar echt leuk!

Le_onie schreef:wauw, gave combi!
je kan natuurlijk ook foto 8 doen, en dan alleen haar hoofd, en het hoofd van het paard inlijsten? het is maar een idee![]()
succes verder met ze!

naar te kijken. Heel leuk om ook eens een fijn gereden pony te zien. sologirl schreef:Lotte1990 schreef:Ik vind haar te klein voor hem. Wel een ontzettend mooie pony trouwens, die middendraf is super!
Waarom vind je haar te klein? Is gewoon een vraagje hoorWant ze is hem erg goed de baas hoor! Hij neemt er wel eens beet maar ze is over het algemeen heel streng en rechtvaardig voor hem!
En Sol is superbraaf! Dus ik zie eigenlijk niet in waarom ze te klein is?

Mystique94 schreef:Ik heb geschreven bij de jury toen Kim moest rijden.
Het is echt een hele leuke combinatie, ze kan hem leuk rijden.
Je kan wel zien dat de pony al meer heeft gedaan, ze had nog meer punten gehad denk ik als ze er zelf wat meer aan had gereden. Maar zeker niet verkeerd.
Zat er in ieder geval met eennaar te kijken. Heel leuk om ook eens een fijn gereden pony te zien.