Zo ben ik ook begonnen met piafferen bij m'n pony, komt zeker wel goed met jullie!
Maaruhm, een vraagje he.. waarom wil je 'm piafferen aanleren?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MyFee schreef:Ziet er goed uit zeg!!
Zo ben ik ook begonnen met piafferen bij m'n pony, komt zeker wel goed met jullie!
Het is toch leuk je paard steeds meer en steeds nieuwe dingen te leren. Je paard komt steeds hoger in zijn scholing terrecht en hij kan steeds moeilijkere dingen...das gewoon zooo gaaf!!! Ik vind het leuk mijn paard zoveel mogelijk dingen te leren en ik vind het ook zo bijzonder wat je je paard allemaal kan leren. Iedere keer sta ik er weer van te kijken wat Tarja allemaal bijleerd...dan vind ik zooo gaaf! Het belangrijkste vind ik om de training leuk te houden voor me pony en me zelf...ik merk dat Tarja het leuk vind om nieuwe dingen te leren en ze pakt het ook zo goed op._tarja_ schreef:MyFee schreef:Ziet er goed uit zeg!!
Waarom niet? Waarom leerde jij je pony piaffe![]()
Het is toch leuk je paard steeds meer en steeds nieuwe dingen te leren. Je paard komt steeds hoger in zijn scholing terrecht en hij kan steeds moeilijkere dingen...das gewoon zooo gaaf!!! Ik vind het leuk mijn paard zoveel mogelijk dingen te leren en ik vind het ook zo bijzonder wat je je paard allemaal kan leren. Iedere keer sta ik er weer van te kijken wat Tarja allemaal bijleerd...dan vind ik zooo gaaf! Het belangrijkste vind ik om de training leuk te houden voor me pony en me zelf...ik merk dat Tarja het leuk vind om nieuwe dingen te leren en ze pakt het ook zo goed op.
Daarbij probeer je ook steeds je oefeningen meer te verbeteren en door een piaffe kun je je oefeningen ook zeker verbeteren.
het was gewoon een vraag, geen aanval hoor! Ik heb namelijk ook niet verteld waarom ik het mijn pony aangeleerd heb.
Heb gewoon me uitleg gegeven..sorry als het wat aanvallend was, maar bedoel het niet zo!
knappe tarja!!!