Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Marije1984 schreef:Als je goed zit loopt je paard goed. Als je niet goed zit looptje paard niet goed. Dus een ruiter die niet goed zit zal zijn paard niet goed aan het lopen krijgen. Dat het voor het oog er niet zo mooi uitziet wil niet zeggen dat de ruiter niet goed zit. Andersom net zo goed. Als het voor het oog er perfect uitzit kan het best zijn dat de ruiter niet goed zit en dus het paard niet goed loopt. Het is maar net wat je onder een goede zit verstaat...

tesss schreef:Ik denk meer dat het één een gevolg is van de ander... als ik beter ga zitten, gaat mijn paard ook beter lopen. Dat is mijn ervaring tenminste...

_angela_ schreef:Ik reken Anky ook niet onder het handje vol mensen die richting de perfecte zit komen. Dat zijn eerder een paar mensen uit de klassieke dressuur.
missjen schreef:ik denk dat als je je paard niet belemmerd door een slechte zit, ik ook voor t goed lopende paard ga idd....
_angela_ schreef:Ik reken Anky ook niet onder het handje vol mensen die richting de perfecte zit komen. Dat zijn eerder een paar mensen uit de klassieke dressuur.
Pashon schreef:_angela_ schreef:Ik reken Anky ook niet onder het handje vol mensen die richting de perfecte zit komen. Dat zijn eerder een paar mensen uit de klassieke dressuur.
Dus jij bedoeld dat Anky niet goed (richting perfect) zit? Als ik iemand richting de perfecte zit vind gaan dan is het Anky wel.

tesss schreef:Ik denk meer dat het één een gevolg is van de ander... als ik beter ga zitten, gaat mijn paard ook beter lopen. Dat is mijn ervaring tenminste...
Ik vind van niet.