En je rijdt hem leuk, lekker verder lessen en dan komt alles vanzelf goed
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Heej!
Jemig, wat ziet het erg goed uit!
Zo wil ik ook graag met Tych rijden, als hij 4 nog (nog 2 jaartjes geduld....!)
Er werd gezegd, dat Belgen makkelijker van stap in galop aanspringen dan vanuit de draf en daar ben ik het wel mee eens! Fleur gaat anders altijd eerst heeeel hard draven tot ze wel in galop moet, maar goed, ze heeft het ook nooit geleerd.
Maar je mag er trots op zijn hoor! (over alle puntje ga ik dan niets meer zeggen; is allemaal gedaan!)
) 
Citaat:Als die belg met je op de kletter gaat ben je nog niet jarig
Vind je belg errug goed lopen. Ik vond belgen persoonlijk altijd lomp, en vond ze voor niks ander goed dan weides kaal vreten en voor de kar lopen ofzo, maar nu ik dit gezien heb. Zo, die loopt echt mooi!
, ze zijn soepeler dan je zou denken, ik had dit zelf ook niet van te voren verwacht. ze is er tot nu toe nog nooit vandoor gegaan
en dat mag ook wel zo blijven. ze heeft echt een heerlijk karakter. Citaat:Meike loopt echt mooi!
Ik blijf haar en kwijlbeestje vinden
dank je 
Citaat:al mijn commentaar is al meerdere keren gegeven..ben je je van op de hoogte dus ga ik ook niet meer zeggen
verder:
Het ziet er heerlijk uit!! soepel, actief en wakker!
zet alles er lekker bij en voor een 4 jarig trekpaard ziet het er super uit!!
. 

~
( Citaat:ik vind het maar een dom lomp paard!! (
desiretje schreef:ik vind het maar een dom lomp paard!!(

uit. Voor de rest ga ik mee in het commentaar dat al geveven is. 

DancylOver schreef:desiretje schreef:ik vind het maar een dom lomp paard!!(
Wat is dit nou weer voor op merking
ik vind m echt super grappig! Wij hebben ook 2 belgen, die kunnen gewoon de oefeningen van t M2, dus dat zal deze ook zeker kunnen want hij is in ieder geval lekker actief en hij heeft zn beweging ook mee!
, vind dit echt leuk om te zien
succes nog

DebbieY schreef:desiretje schreef:ik vind het maar een dom lomp paard!!(
Wat ben jij voor een geval? Ik heb is even bij al je berichten gekeken, allemaal van die domme dingen.. Of je zet iets heel doms neer of je praat gewoon iemand na door te zeggen.. net wat die zegt. En dat doe je nog met CH ook, mag ik eens vragen hé; Hoe oud ben jij!
.
Knap, hoor! Citaat:Rijdt dat nou lekker? ik heb iig nog nooit een trekpaard zo mooi onder het zadel gezien, maar dat zie je dan ook weinig Knap, hoor!
. Citaat:Ik heb genoten van je filmpje! ja ik heb hem helemaal afgekeken. Ik vond dat je paardje echt lekker liep. Zag er goed uit. Commentaar geef ik verder niet. Je weet zelf wat je minpuntjes zijn, maar ga zo door! Hoe groot is Meike eigenlijk, want zo leek ze mij niet zo groot. Nog veel rijplezier gewenst!
,
. maar ze zal vast nog wel een paar cm groeien. pompompom schreef:Citaat:Rijdt dat nou lekker? ik heb iig nog nooit een trekpaard zo mooi onder het zadel gezien, maar dat zie je dan ook weinig Knap, hoor!
het rijd opzich lekker, je zit heerlijk breed. stap draf (lichtrijden) en galop is ook prima, maar doorzitten is rampzalig!! maar zeker met uitstappen zonder zadel oid. is zon brede rug heerlijk.
Citaat:Haha, 99% garantie dat je er niet afvalt dus
, das mss ook weer wat overdreven, tenminste met stappen val je dr niet af, je kan ook gerust op dr kont gaan zitten of op dr gaan staan of wat dan ook. vind ze allemaal ( tot nu toe
even afkloppen ) prima. maar soms gallopeer ik ook wel eens zonder zadel met dr door de wei. en de galop zit wel lekker maar de draf die daarna komt is vreseljk dan hobbel ik alle kanten op en zo snel mogelijk weer naar stap, anders lig ik er zo af
.