Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Janne92 schreef:Ja zadel is goed, hij heeft nooit zo gedaan pas sinds 1,5 week geleden, en op de grond heeft hij wel respect voor mij.
CtjeLief schreef:haal je beugels eraf of bind ze vast als je longeert, dan zal je paard een stuk ontspannender lopen. het is jammer te zien dat hij zo naar beneden wordt gedwongen.. (maar das mijn mening hoor) 9 van de 10 keer is dit niet nodig en kan dit zonder hulpmiddelen worden opgelost wat ook veel beter voor je paard is. stapje voor stapje leren ontspannen.. je tenen steken erg naar buiten, let daar op! en wat is er met zijn tanden? dit zou wellicht een probleem kunnen zijn waardoor hij zo moeilijk te houden is??
verder leuk paardje om te zien hoor..!
Die vind ik echt leuk! (PB graag
Raak topic toch kijwt
) Janne92 schreef:Ja zadel is goed, hij heeft nooit zo gedaan pas sinds 1,5 week geleden, en op de grond heeft hij wel respect voor mij.
CtjeLief schreef:haal je beugels eraf of bind ze vast als je longeert, dan zal je paard een stuk ontspannender lopen. het is jammer te zien dat hij zo naar beneden wordt gedwongen.. (maar das mijn mening hoor) 9 van de 10 keer is dit niet nodig en kan dit zonder hulpmiddelen worden opgelost wat ook veel beter voor je paard is. stapje voor stapje leren ontspannen.. je tenen steken erg naar buiten, let daar op! en wat is er met zijn tanden? dit zou wellicht een probleem kunnen zijn waardoor hij zo moeilijk te houden is??
verder leuk paardje om te zien hoor..!
onley schreef:Janne92 schreef:Ja zadel is goed, hij heeft nooit zo gedaan pas sinds 1,5 week geleden, en op de grond heeft hij wel respect voor mij.
je zadel is alles behalve goed.
ik heb seriueze medelijden met dit dier.
en een paard van bijna 4 is al klaar met wisselen.
en nog iets ik vind het zadel voor jou te klein
en jou ook iets te zwaar.
vind het niet gek dat je paard zo gemeen doet die heeft alleen pijn
en van pijn gaan ze lopen om het te ontlopen.
ik zou maar eens een goed boek nemen en dat lezen
bv 'hoe begrijp ik mijn paard'
ben je bang voor je paard verkoop het dan of los het met een fatsoenlijke lesgever op.
en niet iemand die er maar een slof of ielastiek aan hangt omdat het ppaard te hard loopt.
bah hier kan ik zo kwaad om worden![]()
afschuwelijk!!