Je bent gewoon geweldig
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lara_Silver schreef:ziet er leuk uit, wat draagt hij zen staart mooi.
Gefeliciteerd.
tsja, klopt. Tis een echte showbink af en toe!
Want jaa...het z2 is niet leuk meer op het nk
wel met josan hé!? 
Maar ik heb mijn grootste doel inderdaad wel bereikt
Ach, er zijn nog genoeg mooie dingen, winnen is ook niet altijd alles 
!! xMargot schreef:haha het duurde even om je verhaal te lezen, maar supermooi gedaan!
gefelictieerd!
ik vind vooral de uitgestrekte fotos erg mooi
Ze zei: ''Zo, nu moet er vast wel een goede tussen zitten want ik heb ze gemaakt
!'' Haha, wat een schat is het ook
Zij is mijn gróte concurrent!
jennifer14 schreef:Wat ziet dat er leuk uit!!
Ik was sinds lange tijd erg tevreden over mijn proef, dus zeer positief! Ben blij dat alles zo goed is gegaan..
Je roept maar als je weer bijgekomen bent, dan gaan we iets heel bijzonders voor je maken! Straks swing je helemaal de pan uit met je toppony! sanne_ schreef:Hee meisje,
Goed gedaan joh, nogmaals proficiat! En tuurlijk gaat dat Z2 goedkomen, en al helemaal met een nieuwe kürJe roept maar als je weer bijgekomen bent, dan gaan we iets heel bijzonders voor je maken! Straks swing je helemaal de pan uit met je toppony!

charlieb0y schreef:sanne_ schreef:Hee meisje,
Goed gedaan joh, nogmaals proficiat! En tuurlijk gaat dat Z2 goedkomen, en al helemaal met een nieuwe kürJe roept maar als je weer bijgekomen bent, dan gaan we iets heel bijzonders voor je maken! Straks swing je helemaal de pan uit met je toppony!
Mensen, mag ik aan u voorstellen.. Mijn vaste kur op muziek maker.. Sanne, bedankt voor je lieve reactie! Ik zit nog steeds de denken over marco borsato, ik laat het nog aan je weten. Liefs een een hele dikke X
!
Outdoor rosmalen wil ik zowieso proberen binnen te halen natuurlijk, das thuiswedstrijd
dan issie 2x op rij binnen
Sanne, bedankt voor alles.. Je bent de beste! X 

Lis_Ol schreef:ik snap best dat je zo bly ben
super gedaan, en wat een mooie foto
geniet nog maar van dat gevoel
Bedankt voor je berichtje!
charlieb0y schreef:Lis_Ol schreef:ik snap best dat je zo bly ben
super gedaan, en wat een mooie foto
geniet nog maar van dat gevoel
Ja, het is een waanzinnige ervaring. Ik kan dat maar niet vaak genoeg herhalen! Over welke foto heb je 't als ik vragen mag?Bedankt voor je berichtje!
Liefs

gefeliciteert echt super!! meer kan ik niet zeggen. Laurine schreef:Hehe verhaal gelezen erg leuk verteldgefeliciteert echt super!! meer kan ik niet zeggen.
bedankt!

Astor schreef:Nogmaals Gefeliciteerd Esmee !!
Echt super
Jullie blijven een super combi.
kusje Melissa