Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Supah_Sky schreef:je doet niets fout.. het is gewoon heel grappig dat jou steigeren zo "vet" lijkt.. het is een hele slechte eigenschap en je loopt het risico met paard en al om te vallen
Carlolover schreef:Hew, ik vind dat je er goed ontspannen opzit ondanks je weet dat ze elk moment iets kan doen. Ik weet dat dat moeilijk is, dus mijn respect heb je! Verder vind ik dat je niet alles van een foto kunt beoordelen maar ik vind jullie toch een leuk stelletje! MAg ik vragen waar de fotos gemaakt zijn, komt me heel bekent voor
Btw: hee Britt.. Heb je al een nieuw paardje. Ik had je de laatste keer bij de onderlinge wedstrijd op de ponyclub gezien samen met iris_safarii
moet mijn ouders alleen nog even overtuigen omdat het een groen paard betreft. Like_peres schreef:Laat maar
incl.
Vicky_88 schreef:@ sammie_44:
ik rijd daar indd met gespannen hand, maar dat is vlak voor ze um er uit naaide. verder rij ik al met een lange zweep en sporen, en die zweep voelt ze ook wel hoor als ze uitvreet.
dankje brittje

Ziet er goed uit. Commentaar is al gegeven. Ik wou trouwens nog even zeggen dat haar papa súuupermooi is.
staat ook een foto van in mijn profiel (en van de andere paarden + hun papsies)
Daar staat mijn oude pony ook! Ken je die Polly? een schimmeltje van 1.20
(heb thuis gereden, waterballet!!!) en het aan springen gaat ook steeds beter, alleen heb ik weer voor een klusje voor kees gezorgd, met aanspringen op links sloeg ze schuin naar achter en toen zat er een dikke scheur in de bakrand
Vicky_88 schreef:PaysBas schreef:Afstammeling?
00seven.
ze is hartstikke gespannen dat zie je toch. het is een flipkip 1e klas. ik zeg toch ook dat jullie NIET kunnen beoordelen hoe ze is. om heel eerlijk te zeggen... het is dat het mijn bijrijdpaard is maar zelf had ik dit paard NOOIT gekocht, LEVENSGEVAARLIJK

Vicky_88 schreef:Ik trek niet in haar mond, dus daar kan het niet aan liggen
dat van dat zadel, ik heb nu een nieuw zadel, schuift niet en ze doet het toch, het paard is kerngezond geloof mij maar (ik weet niet wanneer ze voor het laatst gekeurd is)

. Het waren blokkades in haar rug, die pijn veroorzaakten (waarschijnlijk ontstaan door slecht/niet passend zadel bij vorige bazen en te vroeg inrijden), waardoor ze in protest ging.