Vicky @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vicky_88

Re: Vicky @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 18:37

V'waard is ook in de buurt :p

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 18:51

Leuke foto's hoor Knipoog
Oh ik weet waar je paard staat ^^
Vlak bij de snelweg daar toch?
Tenminste in je profiel ziet het er wel naar uit!
Rijden ziet er goed uit Lachen

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 18:52

ja daar staat ie indd.
dankje

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 23:25

Supah_Sky schreef:
je doet niets fout.. het is gewoon heel grappig dat jou steigeren zo "vet" lijkt.. het is een hele slechte eigenschap en je loopt het risico met paard en al om te vallen

Nou, inderdaad. Denk maar niet dat het een pretje is hoor! Knipoog

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 23:42

dat is het ook indd niet, heb liever eentje die dat niet doet, ik heb liever een flinke bok dan een steiger. hoewel vicky het allebei doet, hebben we dus nog niks aan Knipoog Bloos

Sky_Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 09:34

Carlolover schreef:
Hew, ik vind dat je er goed ontspannen opzit ondanks je weet dat ze elk moment iets kan doen. Ik weet dat dat moeilijk is, dus mijn respect heb je! Verder vind ik dat je niet alles van een foto kunt beoordelen maar ik vind jullie toch een leuk stelletje! MAg ik vragen waar de fotos gemaakt zijn, komt me heel bekent voor Lachen

Btw: hee Britt.. Heb je al een nieuw paardje. Ik had je de laatste keer bij de onderlinge wedstrijd op de ponyclub gezien samen met iris_safarii Knipoog

Ik heb nog geen nieuwe maar wel eentje op het oog Knipoog moet mijn ouders alleen nog even overtuigen omdat het een groen paard betreft.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 10:36

Like_peres schreef:
Laat maar

waarom stuur je laat maar dat is niet echt belangrijk voor het topic

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 10:40

Ik heb meerdere foto`s van je ontvangen en der zijn er genoeg
die er lekker uitzien hoor zitten een paaar mooie tussen Tong uitsteken incl.
een geinige

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 10:44

Ik heb niet het hele topic gelezen en ik ken je je paard ook niet, maar misschien komen deze problemen wel omdat je paard spierproblemen heeft. Voor meer informatie kun je kijken op http://www.spierproblemen.nl . Ik hoop dat je er wat aan hebt! Lachen

Edit: ik heb nu wel het hele topic doorgelezen, en ik vind het nogal raar dat je zegt dat het zadel goed ligt, als het naar achteren schuift met een goed dekje. Een zadel dat goed ligt schuift namelijk niet, ook niet met een dun dekje. Dus daar zou het probleem al kunnen liggen. Verder zeg je dat hij medisch 100% in orde is. Hoe weet je dat zo zeker, en wanneer en door wat voor mensen is dit voor het laatst onderzocht? Ik wil niet bazig overkomen, maar ik neem aan dat je het beste met je paardje voor hebt, en dan moet je eerst alle opties grondig afgaan. Lachen
Laatst bijgewerkt door dorientjuh op 19-03-07 11:01, in het totaal 1 keer bewerkt

uverla05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 10:48

ziet er erg leuk uit !! Haha!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 14:58

Vicky_88 schreef:
@ sammie_44:
ik rijd daar indd met gespannen hand, maar dat is vlak voor ze um er uit naaide. verder rij ik al met een lange zweep en sporen, en die zweep voelt ze ook wel hoor als ze uitvreet.

dankje brittje Lachen

Ik zag dat het ook een OO Seven was. Uit het OO Seven HKtopic is als gemene deler naar voren gekomen dat de meeste OO Sevens heel gevoelig zijn in de mond en heel heftig reageren op druk in de mond (fel omhoog komen). Misschien dat ze daarom af en toe ineens omhoog komt vanuit het niets?

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-07 18:19

Ik trek niet in haar mond, dus daar kan het niet aan liggen

dat van dat zadel, ik heb nu een nieuw zadel, schuift niet en ze doet het toch, het paard is kerngezond geloof mij maar (ik weet niet wanneer ze voor het laatst gekeurd is)

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 22:08

dat zou kunnen ja dan hoef je niet eens in der mond te trekken.
Als je dan alleen al iets teveel druk aanneemt schiet ze omhoog
ik heb idd ook gelezen dat veel OO seven`s dat hebbe,

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-07 22:16

ja, 00seven fokt hele goede mooie nakomelingen met veel potentie, maar er zitten er een paar tussen....
een paar zoals onze Vicky Clown

Presscott

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 22:19

mooi paardje hoor en vooral wanneer hij steigerd is een mooi plaatje met jou erop Tong uitsteken

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-07 22:20

dankje presscott, ik vind het zelf ook een mooie foto alleen jammer dat:
1 ik nog niet naar voren zit
2 ze dit TE vaak doet, dus het word een beetje eentonig maar dit is wel de 1e en enigste foto van haar steigeren Tong uitsteken

xBibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 14:28

Leuk paard Ja Ziet er goed uit. Commentaar is al gegeven. Ik wou trouwens nog even zeggen dat haar papa súuupermooi is. Kwijl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 14:39

die steiger foto lijkt meer. op een moment dat ze er tussen uit wilt springen gezien je houding. weet je zeker dat ze steigerde? of zeg je dat omdat het op de foto zo lijkt? (niet banketstaaf bedoeld)

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-07 17:12

@muts_x: jaaaaa ik weet het Tong uitsteken staat ook een foto van in mijn profiel (en van de andere paarden + hun papsies)

@engelina: nee dit is 1000% zeker een stijgerfoto. en Britt (supah_sky) was er bij dus die heeft het gezien, beter zelfs, zij heeft die foto's gemaakt, het is geen moment waarop ze m der uit naait, dat kwam een paar meter verder pas

Trammelanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 17:24

Ik vind het er netjes uitzien, commentaar is al gegeven hier.

succes met de rest!

lascolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 17:28

ziet er netjes uit! hopen dat hij ermee op houd steeds zo omhoog te komen. . maar ga zo door
zijn die foto's gemaakt bij Eerste Eindhovense Pony Manege?
daar lijkt het op teminste Tong uitsteken Daar staat mijn oude pony ook! Ken je die Polly? een schimmeltje van 1.20
maar suc6 nog met je paard!

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-07 17:34

lascolover: ja die naam zegt me wel wat ja.

het ging vandaag btw echt heel goed, ze heeft niet gesteigerd Haha! (heb thuis gereden, waterballet!!!) en het aan springen gaat ook steeds beter, alleen heb ik weer voor een klusje voor kees gezorgd, met aanspringen op links sloeg ze schuin naar achter en toen zat er een dikke scheur in de bakrand Bloos

lascolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 19:09

ow dat is minder van de bakrand. . maar had ze er niets aanover gehouden? mooi dat ze niet heeft gesteigerd! ga zo door!

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 19:15

Vicky_88 schreef:
PaysBas schreef:
Afstammeling?

00seven.

ze is hartstikke gespannen dat zie je toch. het is een flipkip 1e klas. ik zeg toch ook dat jullie NIET kunnen beoordelen hoe ze is. om heel eerlijk te zeggen... het is dat het mijn bijrijdpaard is maar zelf had ik dit paard NOOIT gekocht, LEVENSGEVAARLIJK

whoo wat reageer je fel zeg

houde we het even rustig , de andere mensen hier reageren ook niet zo fel hoor , Clown

maargoed vind het een leuk paardje
maar als ze zo gespannen is moet je tog juist ook ontspannen dingen doen zoals wat mee omlaag rijden en dr evengoed onder controle houden
ik hoop dat je op mijn tip niet zo fel reageert want het is goed bedoeld Tong uitsteken

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 19:17

Vicky_88 schreef:
Ik trek niet in haar mond, dus daar kan het niet aan liggen

dat van dat zadel, ik heb nu een nieuw zadel, schuift niet en ze doet het toch, het paard is kerngezond geloof mij maar (ik weet niet wanneer ze voor het laatst gekeurd is)

Heb je haar wel eens door een osteopaat laten nakijken? Lachen

Ik heb namelijk een pony, waarvan meerdere mensen járen gezegd hebben dat het 'gewoon een moeilijk en pittig ponyke' was. Steigeren kon ze als de beste, net als bokken. Maar ze was dus geen moeilijke pony . Het waren blokkades in haar rug, die pijn veroorzaakten (waarschijnlijk ontstaan door slecht/niet passend zadel bij vorige bazen en te vroeg inrijden), waardoor ze in protest ging.