nikita @ Training (M2)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EsmeeF

Re: nikita @ Training (M2)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 11:10

laverite schreef:
l0esjj schreef:
Sandra leuk dat je foto's van Nikita hebt! Lachen
succes straks in 't Z1 en plaatje ziet er goed uit

let wel op de ontspanning in je hand vooral je binnenhand werkt op bijna alle foto's tegen

Hier ga ik volledig in mee.

http://img408.imageshack.us/img408/4213/img0104hi9.jpg
Op deze foto had je hem echt veel meer ontspanning bieden met je binnenteugel Lachen

Maar goed, daarom zijn foto's juist zo nuttig hé Lachen

Verder vind ik het er wel zeer goed en netjes uit zien.
Prachtig paard heb je. Lachen

Hier ben ik het niet helemaal mee eens.. Op die foto kan de pony zich erg sterk maken, waardoor zij een keer een 'duidelijke' ophouding wilde maken. Dit doet ze inderdaad niet goed, want ze werkt vrijwel alleen met haar binnenhand, maar je kunt niet zeggen dat ze deze echt veel meer had kunnen ontspannen. Daarbij zijn foto's ook niet altijd nuttig, foto's zijn 'momentopnames!' Je kunt op een foto niet aflezen hoe de pony op dat moment in haar hand lag om het zo maar even te zeggen. Je kunt alleen zien hoe het paard zich gedraagd, wat zij met haar houding doet.. enz enz.. Maar dit kan ook een reden hebben, al was het misschien niet terecht. Mijn tip dus aan de TS, als je pony sterk wordt (wat ik van deze foto wel af zou kunnen lezen omdat ik het idee heb dat hij op dat moment graag wat omhoog komt) maak dan een duidelijke ophouding met 2 handen! Je mag best een keer goed doorvragen, als je daarna je handen maar weer ontspant en meteen nageeft wanneer je pony dat ook maar enigzins doet. Jullie zien er samen hartstikke leuk uit, er zijn alleen gewoon wat puntjes om nog wat aan te werken. Dit is opbouwende kritiek, want aan alleen maar negatieve punten heb je ook niets! Ik hoop dat jullie een bijna 'perfect' koppel worden, dat moet erin zitten! Kom meid, ik wens je heel veel succes!

chesty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-07 14:31

[/quote] Hier ga ik volledig in mee.

http://img408.imageshack.us/img408/4213/img0104hi9.jpg
Op deze foto had je hem echt veel meer ontspanning bieden met je binnenteugel Lachen

Maar goed, daarom zijn foto's juist zo nuttig hé Lachen

Verder vind ik het er wel zeer goed en netjes uit zien.
Prachtig paard heb je. Lachen[/quote]

Hier ben ik het niet helemaal mee eens.. Op die foto kan de pony zich erg sterk maken, waardoor zij een keer een 'duidelijke' ophouding wilde maken. Dit doet ze inderdaad niet goed, want ze werkt vrijwel alleen met haar binnenhand, maar je kunt niet zeggen dat ze deze echt veel meer had kunnen ontspannen. Daarbij zijn foto's ook niet altijd nuttig, foto's zijn 'momentopnames!' Je kunt op een foto niet aflezen hoe de pony op dat moment in haar hand lag om het zo maar even te zeggen. Je kunt alleen zien hoe het paard zich gedraagd, wat zij met haar houding doet.. enz enz.. Maar dit kan ook een reden hebben, al was het misschien niet terecht. Mijn tip dus aan de TS, als je pony sterk wordt (wat ik van deze foto wel af zou kunnen lezen omdat ik het idee heb dat hij op dat moment graag wat omhoog komt) maak dan een duidelijke ophouding met 2 handen! Je mag best een keer goed doorvragen, als je daarna je handen maar weer ontspant en meteen nageeft wanneer je pony dat ook maar enigzins doet. Jullie zien er samen hartstikke leuk uit, er zijn alleen gewoon wat puntjes om nog wat aan te werken. Dit is opbouwende kritiek, want aan alleen maar negatieve punten heb je ook niets! Ik hoop dat jullie een bijna 'perfect' koppel worden, dat moet erin zitten! Kom meid, ik wens je heel veel succes![/quote]

ze maakt zich inderdaad soms wel sterk waardoor ik even een ophouding moet maken. wat ik dus hier ook deed. ik ben er ook wel meeeens dat deze ophouding veelste grof was. en ik heb heel veel gedaan met jullie commentaar Haha! heel erg bedankt voor je reactie Haha! en ik laat je het weten hoe het is gegaan met mijn 1e Z1 wedstrijd Lachen

ik heb vanmorgen ook weer foto's gemaakt om te laten zien hoe we vooruitgegaan zijn met jullie commentaar Lachen
viewtopic.php?f=10&t=745514

Tammii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 15:14

leuke combi zijn jullie 2 Pling
mooi paardje!
succes in de Z Haha!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 15:17

mooie pony of is het nou een paard.

Ik denk dat je met een correctie bit rijdt en je houdt je handen nogal stug vast ook op foto 4 je trekt hem naar beneden en het bit is duidelijk te groot

Verder hang je heel erg naar achter en je leunt met je gehele gewicht aan de teugels je moet echt netter gaan zitten hoor vooral in de Z

chesty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-07 15:20

tita schreef:
mooie pony of is het nou een paard.

Ik denk dat je met een correctie bit rijdt en je houdt je handen nogal stug vast ook op foto 4 je trekt hem naar beneden en het bit is duidelijk te groot

Verder hang je heel erg naar achter en je leunt met je gehele gewicht aan de teugels je moet echt netter gaan zitten hoor vooral in de Z

ze is een pony Knipoog ik rij al niet meer met dit bit Knipoog ik heb nu een ander bit in die heel goed past. ik heb vandaag nieuwe foto's gemaakt en ik heb mijn houding al wat verbeterd Lachen

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:34

Super mooie pony,, Ziet er netjess uit Haha!