Wanneer ga je 'm inrijden?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

! Ben benieuwd hoe die het onder het zadel doen gaat
Lindy1982 schreef:hey mar
super dat hij nu goed gekeurd is..word nu helemaal moeilijk kiezen voor mijn merrie hahah.. maar denk toch dat ik voor dicaprio ga haha... weet niet of de kleuren combi wel zo mooi is van deze met die van mij .. al hoewel ... die gangen kwijl

Echt een prachtbeestje hoor
gabrycha schreef:Is een leuk artikel ik miste alleen diepganng in de jusit zo interresante moederlijnen die jullie gebruiken maar dat even terzijde.
Overigens christina ik sta open voor die ponys die bij het nrps ingeschreven zouden willen worden graag zelfs.
Halfbroer van mijn eigen merrie heeft ook als fei pony op hoog niveau gelopen in de sport in duitsland destijds en heeft de goedkeuring ook niet gehaald. Dus goede bloedlijnen zijn er zeker wel en ik heb geen keus dan met mijn nrps merrie dan een combi te zoeken zodat nederland weer treug komt op de kaart als fokker, ongeacht de registratie danwel bloedlijn.

Cristina schreef:Hoi Marjolijn, de pony uit jouw profiel "Cinderella du Bois" is 3e geworden op het KNHS Z2 kamp.
Da's toch familie van Don Camillo du Bois ....broer en zus of zo??

Ohh sorry...die namen lijken ook allemaal op mekaar. Waar stamt die Don Camillo dan van af....ben het effe allemaal kwijt

liedewij schreef:WauW Sjiek beestje hoor! Volgens mij las ik net een stuk in de Hoefslag over jullie stal, kan dat kloppen? Ziet der goed uit hoor!
Saroosh_S schreef:Jemig, wat een knapperd!
Wanneer ga je 'm inrijden?
Vue schreef:Wauw, Mar !
Hij ziet er weer fijn uit, gefeliciteerd !
Ik moet gauw eens jouw kant op !

Cristina schreef:Ohh sorry...die namen lijken ook allemaal op mekaar. Waar stamt die Don Camillo dan van af....ben het effe allemaal kwijt