Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Carlolover schreef:chickiej__c schreef:Volgens mij is het een hele lieve pony die voor je wil werken
en dus makkelijk met een trensje is te rijden
probeer het eens en goed met je zit en NIET met je handen
Daar kun jijn eigenlijk niet overgaanJe weet niet hoe de pony is. Ik zelf rijdt ook een haf en die is ook behoorlijk sterk. Ik heb er wel geen pelhalm in hangen maar gewoon een wat dikkere trens. Nienke is super lief maar maakt haar te sterk. Misschien is dat bij de te haar pony ook zo ..
knolle_krack schreef:MENSEN DIT IS GEEN STANG EN TRENSS!!!![]()
eeen pelham.
Verder is het commentaar al gegeven ! Stado schreef:Volgens mij heeft iedereen zijn punt wel gemaakt toch? Ik denk dat de boodschap duidelijk is.
Dit meisje heeft op goed geloof de pelhalm gebruikt omdat die werd aangeraden door een volwassen paardenmens. Als 12 jarige, beginnende paardeneigenaar ga je daar niet tegenin, kom op...hoe waren jullie?
Nu weet ze echter dat deze keuze niet de goede is geweest en dat het anders moet. Mag ze dan nu ook de kans krijgen om dat te gaan doen?
Het heeft toch geen zin om alle negatieve feedback opnieuw te herhalen? Als ik hier moderator was geweest had ik de boel op slot gezet.
Lisanne, ik hoop dat je ervan geleerd hebt. Veel plezier en succes met dinja!

lisanne112 schreef:mag er een slot op ..
wampie schreef:Tjonge jonge jonge![]()
snapt ze nu nog niet dat ZIJ veels te hard in haar handen is,, en dat daarom de pony zo is????
Inplaats dat ze LES GAAT NEMEN gooit ze er een sterk bit in![]()
Pony is niet sterk : PONY HEEFT PIJN,, en last van jouw HARDE hand..
Moet je vooral mee doorgaan op die manier,, en dan ook nog met z'n bit
we steunen je hierbij!