Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ratjelover schreef:Hmm... Lekker offtopic gaan we hier
Ik vind het een leuke sheten af en toe een keertje erop rijden kan geen kwaad.
Verder veel plezier met die D-pony (heb je daar ook foto's van...*nieuwschierig*)
lisetteen schreef:ik vind het maar niks!
Maartje1990 schreef:Knap hoor! en ook nog een uh natural horseman nog wat weet ik veel hoe het heet... nouja in ieder geval geen bit... en 1 teugel knap werk! en 42 kilo kan nog prima hoor!
bizzybijtje schreef:Gelukkig is het nou wat rustiger, ik accepteer het heus wel dat jullie het zeggen, maar idd niet zo váák.
Ik weet overigens niet of dat iedereen het heeft gelezen, maar ik rijd er maar 1 keer per week of soms zelfs 2 weken op.
En Cindy is ook niet echt de lichtste pony , ze is echt ongelooflijk..stevig zeg maar ;) Ze heeft er veel plezier in etc.
Deze zomer krijgt ze waarschijnlijk een veulen (kan zelfs in April zijn).
Dus het liefst ga ik tot die tijd nog een beetje door, en dan zie ik het verder wel.
Ik hoop dat jullie het begrijpen, want ik hou ongeloofelijk veel van Cindy en erop rijden is altijd het favoriete deel in mijn week
EDIT:
BTW. Het stoppen is makkelijker gezegd als gedaan
stef schreef:dus mijn DA is gek?
nee, zeg je niet, weet ik wel, maar begrijp je mijn gedachtegang een beetje?
Ik bedoel, jij moet helemaal zelf weten wat voor gewicht je op jou pony zet, of juist niet, maar voor je hiermee een meisje om de oren gaat slaan wil ik graag het officiele onderzoek zien.
Want misschien zegt mijn DA en BIT maar wat, maar misschien zegt jou DA maar wat, kan ook
Noppes schreef:Het is een shetlander.. die kunnen ontzettend veel dragen, dit meisje is echt niet te zwaar.
Om maar een ander voorbeeld te noemen, Jolly van Maaik op bokt, volgens mij krijgt zij nooit zoveel commentaar op haar gewicht en de pony. Terwijl ik denk dat zij nog zwaarder is.
Dat een teugel werk lijkt me niet zo verstandig, zo word alles erg onduidelijk voor je pony.
Maar het is een leuk beestje hoor!
lisetteen schreef:ik vind het maar niks!
Siebjelover schreef:lisetteen schreef:ik vind het maar niks!
volgens mij heeft Oscar duidelijk gezegd dat dit nu wel bekend is bij de TS! Hou nou toch is op met die berichten over te groot, te zwaar ik vind het niets.
Het is haar echt wel duidelijk nu!
bizzybijtje schreef:Maartje1990 schreef:Knap hoor! en ook nog een uh natural horseman nog wat weet ik veel hoe het heet... nouja in ieder geval geen bit... en 1 teugel knap werk! en 42 kilo kan nog prima hoor!
Natural Horsemanship![]()
Dit is een cross-rope-bridle, met een halstertouw eraan (kon de goede teugels speciaal hiervoor niet vinden, dus heb ik er een halstertouw aan gedaan)
lottehorse schreef:mijn tip is om lekker vrijheids dresuur te gaan doen en afentoe is een lekkre buitenritje (als de mogelijk is) niet meer springen en zwaar dresuur!