Unique (v. Royal Dance) @ work!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SaraJoyce

Re: Unique (v. Royal Dance) @ work!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 17:48

Dankjewel! Ik zat laatst nog eens naar de foto's te kijken en het viel me idd ook op!
Ik ben al zoveel mogelijk aan alle tips aan het denken tijdens het rijden (lastig!), ik zal deze ook meenemen, dankjewel!

fabbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 18:01

Saartje_kip schreef:
fabbie schreef:
zo wat een mooi paard heb jij zeg, bij ons op stal is er nu ook een merrie van Royal Dance dragend en we kunnen bijna niet meer wachten tot dat het geboren word, veulen wordt zo ie zo aangehouden, hopen wel dat het een beetje maat gaat krijgen, want moeder is maar 1.60 en vrij kort is trouwens een schimmel welke kleur denken jullie dat het gaat worden, wij hopen allemaal op een koffie vos, merrie heeft al eens een bruin merrie veulen gekregen, ze mmoet nog tot juni, maar als ik jullie paarden zie van Royal dnace wordt ik nog ongeduldiger.

Hee, wat leuk!! Haha! Ik kan me voorstellen dat je bijna niet meer kunt wachten! Wanneer is ze uitgerekend? Bijna alle Royal Dance kinderen hebben dezelfde kleur: Vos, met een beetje een rode gloed er overheen! Dikke kans dus dat jullie veulen dat ook krijgt, maar dat is natuurlijk niet zeker. Wil je me op de hoogte houden? Lijkt me leuk om het veulen te volgen hier op bokt!

Ik zal je op de hoogte houden als het veulen geboren is zal dan ook proberen wat foto's te plaatsen, ze is begin juni uitgeteld, maar het zou ook al eind mei kunnen worden, want ze was bij haar vorige veulen ook te vroeg, het is niet mijn paard, maar van de staleigenaresse waar ik mijn paard heb gestald, maar ben er wel vrij nauw bij betrokkne, merrie wordt nu ook wel erg dik, zadle past al bijna niet meer, schuift steeds naar voren en moet nu meet een voorsingel gereden worden.

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 18:06

fabbie schreef:
Saartje_kip schreef:
Hee, wat leuk!! Haha! Ik kan me voorstellen dat je bijna niet meer kunt wachten! Wanneer is ze uitgerekend? Bijna alle Royal Dance kinderen hebben dezelfde kleur: Vos, met een beetje een rode gloed er overheen! Dikke kans dus dat jullie veulen dat ook krijgt, maar dat is natuurlijk niet zeker. Wil je me op de hoogte houden? Lijkt me leuk om het veulen te volgen hier op bokt!

Ik zal je op de hoogte houden als het veulen geboren is zal dan ook proberen wat foto's te plaatsen, ze is begin juni uitgeteld, maar het zou ook al eind mei kunnen worden, want ze was bij haar vorige veulen ook te vroeg, het is niet mijn paard, maar van de staleigenaresse waar ik mijn paard heb gestald, maar ben er wel vrij nauw bij betrokkne, merrie wordt nu ook wel erg dik, zadle past al bijna niet meer, schuift steeds naar voren en moet nu meet een voorsingel gereden worden.

Leuk, dankjewel! En dat is dan wel behoorlijk dik al Bloos! , als ze nog zolang moet!

fabbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 18:16

Komt omdat de merrie vrij kort en kompakt is, was bij haar vorige veulen ook al zo volgens de eigenaar, ze in normaal ook een behoorlijk hete merrie en wordt nu ook al wat relexter in het rijden, in de omgang is het een super dier, maar erg wakker met rijden en ziet alles. Vandaar dat er ook voor Dr is gekozen, omdat hij vrij lang en redelijk aan de maat is, maar ik vind het ook een super hengst

_Amanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 18:19

Zo dat ziet er echt goed uit!! dat gaat wel goedkomen straks in de L2 Haha!
veel suces

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-07 19:01

fabbie schreef:
Komt omdat de merrie vrij kort en kompakt is, was bij haar vorige veulen ook al zo volgens de eigenaar, ze in normaal ook een behoorlijk hete merrie en wordt nu ook al wat relexter in het rijden, in de omgang is het een super dier, maar erg wakker met rijden en ziet alles. Vandaar dat er ook voor Dr is gekozen, omdat hij vrij lang en redelijk aan de maat is, maar ik vind het ook een super hengst

Dan denk ik dat je aan RD idd een goede hebt Haha!
Van de meeste hoor ik dat ze heel braaf zijn. Ze zien ook heus weleens iets, maar verder heel braaf! En dat lange klopt ook. Daar moeten we met Unique misschien nog mee uit kijken (mocht er ooit een veulen komen Knipoog ) !
Kortom: in theorie moet het goed komen, al weet je het natuurlijk nooit!

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 13:57

Tjeee wat heb jij een leuk paard onder je kont zeg !
Fijn dat ze is hersteld van die zweer, rijden gaat weer leuk zo Ja

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-07 19:18

Dankjewel! Ik ben er ook erruugg blij mee Bloos Haha!
Vandaag is ze nog even voor de zweer naar de hoefsmid geweest, gewoon om even te checken of alles goed zat, maar het is weer dik in orde! Gelukkig!!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 20:37

Mooi paard! Mooie kleur en een zeer aansprekend front!

xMargot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 22:20

zo wat een lekker koppie! probeer alleen je hakken omlaag te houden. succes met jeL!

Naomi96

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 16:00

hallo sara Haha! ,

Wat kan jij toch mooi rijden he Knipoog haha. Heel veel succes in de L2 maar dat gaat wel lukken! Lachen

Doeg Kusje

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 16:21

chique paardje.. je bent zo te zien wel een beetje een hielen-optrekker, probeer dat te voorkomen en meet met je been en zit te rijden!

mooie combi zijn jullie.. Knipoog

fabbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 09:14

ik zou je op de hoogte houden over de vorderingen van het veulen, nou het veupen in nog niet geboren, maar het zal nu echt niet lang meer duren, de banden zijn al helemaal los aan het worden, en ook is het uier al ruim een week erg gespannen, vanaf gisteravond staat ze ook te tegelen, dus het zal me niet verbazen als ik vanavond op stal komt en dat er gezinsuitbereiding is.

a.s. zaterdag moet im trouwens tegen Rhapsody de gg zoon van RD rijden, ook spannend

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 20:30

Dit is al een oud topic, daarom hier een slotje.