Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Saartje_kip schreef:fabbie schreef:zo wat een mooi paard heb jij zeg, bij ons op stal is er nu ook een merrie van Royal Dance dragend en we kunnen bijna niet meer wachten tot dat het geboren word, veulen wordt zo ie zo aangehouden, hopen wel dat het een beetje maat gaat krijgen, want moeder is maar 1.60 en vrij kort is trouwens een schimmel welke kleur denken jullie dat het gaat worden, wij hopen allemaal op een koffie vos, merrie heeft al eens een bruin merrie veulen gekregen, ze mmoet nog tot juni, maar als ik jullie paarden zie van Royal dnace wordt ik nog ongeduldiger.
Hee, wat leuk!!Ik kan me voorstellen dat je bijna niet meer kunt wachten! Wanneer is ze uitgerekend? Bijna alle Royal Dance kinderen hebben dezelfde kleur: Vos, met een beetje een rode gloed er overheen! Dikke kans dus dat jullie veulen dat ook krijgt, maar dat is natuurlijk niet zeker. Wil je me op de hoogte houden? Lijkt me leuk om het veulen te volgen hier op bokt!
fabbie schreef:Saartje_kip schreef:Hee, wat leuk!!Ik kan me voorstellen dat je bijna niet meer kunt wachten! Wanneer is ze uitgerekend? Bijna alle Royal Dance kinderen hebben dezelfde kleur: Vos, met een beetje een rode gloed er overheen! Dikke kans dus dat jullie veulen dat ook krijgt, maar dat is natuurlijk niet zeker. Wil je me op de hoogte houden? Lijkt me leuk om het veulen te volgen hier op bokt!
Ik zal je op de hoogte houden als het veulen geboren is zal dan ook proberen wat foto's te plaatsen, ze is begin juni uitgeteld, maar het zou ook al eind mei kunnen worden, want ze was bij haar vorige veulen ook te vroeg, het is niet mijn paard, maar van de staleigenaresse waar ik mijn paard heb gestald, maar ben er wel vrij nauw bij betrokkne, merrie wordt nu ook wel erg dik, zadle past al bijna niet meer, schuift steeds naar voren en moet nu meet een voorsingel gereden worden.
, als ze nog zolang moet! 
fabbie schreef:Komt omdat de merrie vrij kort en kompakt is, was bij haar vorige veulen ook al zo volgens de eigenaar, ze in normaal ook een behoorlijk hete merrie en wordt nu ook al wat relexter in het rijden, in de omgang is het een super dier, maar erg wakker met rijden en ziet alles. Vandaar dat er ook voor Dr is gekozen, omdat hij vrij lang en redelijk aan de maat is, maar ik vind het ook een super hengst
) !

,
haha. Heel veel succes in de L2 maar dat gaat wel lukken!