leuke foto`s!Dat paard komt me zo bekend voor.heb je hem al lang?Zoniet,waar heb je hem dan vandaan?Ik ken n.l net zo`n Belg ,met dezelfde naam.Het zou toch wel toevallig zijn als er twee dezelfde waren.
Haha nou ja, in galop en stap zit hij lekker, maar in draf stuitert hij nogal. Niet echt een kwestie van rug vastzetten, maar zo is zijn gang eenmaal.. Dat is het enige jammere
Ik heb laatst ook eens op een belg gereden, (zo ver je het rijden kan noemen). Pff valt bijhoorlijk tegen zeg! Het sturen, omg je moet heel je gewicht er in hangen wil dat paard ooit wat voelen
@ Megann: Dat valt bij Elfried wel mee. In het sturen is er naar mijn mening niet veel anders aan. Elfried is in ieder geval niet echt ongevoelig, alleen soms komt het wat minder snel door. Maar ik heb er een goed stuur op zitten
@ Mik_ : Haha staat een stukje terug ook al uitgelegd, maar hier nogmaals :
Elfried noem ik vaak Frietje (bijnaam). Frietje = patat, dus patatpaard
hee,staat Elfried in de buurt van Camping ''Calluna''?Dan is het wel dezelfde.Ik loop vaak daar in de buurt.Hij stond daar vaak samen met een zwart ezeltje,toch?!
Elfried kan ook écht hard Ik reed laatst met hem in het bos op een superlang zandpad en hij wacht tot je zegt dat hij mag en dat gaat hij Hij galoppeert dan wel hard, maar hij gaat pas écht hard als je aangeeft dat het mag Dat is zó machtig, die stampende hoeven onder je, dansende manen en tranen in je ogen van de wind
Haha leuke foto's!!! Ik heb vroeger (in een ver verleden) ook een paar keer op een Bels gereden, maar dan zonder zadel. Dat is echt lachen en dan vooral in de galop!
Maar Kim dan rijd je hem nog niet zo lang ,als ik hem al ken.Want voor dat dat veulen erbij kwam,liep er een ezeltje bij.Dat heeft een keer z`n hele staart afgevreten.Vraag het maar aan de eigenaar.Ik ben ook wel bij hun aan huis geweest en heb samen met mijn honden ,hun hond[herder] uitgelaten.