Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. 
Marlinde schreef:VeerenAshley schreef:En wat doen jullie met een paard dat eerst van voor omhoogkomt, vervolgens de kont de lucht in gooit en daarna van die rodeobokken met bolle rug geeft?
(Ik zelf doe in ieder geval niet het goede, zoals ik helaas een aantal keren heb mogen ondervinden)
oke hier nog een toevoeging voor het bovenstaande probleem,
Zelfde probleem maar paard draait ondertussen ook nog, wat doen jullie dan??
aslan schreef:ik merk het meestal niet eens als er een paard okt (is dat heel erg?)
Marlinde schreef:VeerenAshley schreef:En wat doen jullie met een paard dat eerst van voor omhoogkomt, vervolgens de kont de lucht in gooit en daarna van die rodeobokken met bolle rug geeft?
(Ik zelf doe in ieder geval niet het goede, zoals ik helaas een aantal keren heb mogen ondervinden)
oke hier nog een toevoeging voor het bovenstaande probleem,
Zelfde probleem maar paard draait ondertussen ook nog, wat doen jullie dan??
)
Maar het hangt er ook vanaf wat je zelf fijner vindt...
Uriel_Koska schreef:Blijven zitten.. En ik weet ook nooit wanneer mijn/ of een andere pony bokt duskan dan niet gaan staan

aslan schreef:Uriel_Koska schreef:Blijven zitten.. En ik weet ook nooit wanneer mijn/ of een andere pony bokt duskan dan niet gaan staan
Ik ook niet :d
Saskiaatje schreef:Mijn paard gooit zijn hoofd tussen zijn benen, maakt zijn rug bol en bokt ontzettend hoog. Dus ik zit zover mogelijk achterover en denk in mezelf "Hou op, hou op, hou op!" en "Blijf zitten, blijf zitten!"

Voelde me net een flipperkast: tik-tak-poef.