Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
XX Nikita
. Ik heb toen ze bij dr mammie stond, het deken (ook dekjes enz.) van Dena(de mama) opgelegd, dit vind ze allemaal prima, dus je kan zeggen dat ze al dekenmak is
en dan voor een veulentje van toen 3 maanden
(ondertussen 7 maanden). Ga nou alsjeblieft niet zeggen dat ik alles fout doe, want ik weet wat ik doe!
Wartertje schreef:Jullie weten gewoon niet waar julie het over hebben. Elke maand komt de dierenarts langs! Dus die zal toch wel weten waar hij het over heeft is het niet!? en trouwes jullie weten helemaal niets van de situatie af dus laat het nu gewoon! Ik laat het hierbij, jullie snappen het gewoon niet. En leentje weet toevallig wel waar ze het over heeft! Ik vraag gewoon advies geen gekanker over die zooi dat ik niet weer waar ik mee bezig ben!

Wartertje schreef:Jullie weten gewoon niet waar julie het over hebben. Elke maand komt de dierenarts langs! Dus die zal toch wel weten waar hij het over heeft is het niet!? en trouwes jullie weten helemaal niets van de situatie af dus laat het nu gewoon! Ik laat het hierbij, jullie snappen het gewoon niet. En leentje weet toevallig wel waar ze het over heeft! Ik vraag gewoon advies geen gekanker over die zooi dat ik niet weer waar ik mee bezig ben!
kanker heb ik al
) Wartertje schreef:Jullie weten gewoon niet waar julie het over hebben. Elke maand komt de dierenarts langs! Dus die zal toch wel weten waar hij het over heeft is het niet!? en trouwes jullie weten helemaal niets van de situatie af dus laat het nu gewoon! Ik laat het hierbij, jullie snappen het gewoon niet. En leentje weet toevallig wel waar ze het over heeft! Ik vraag gewoon advies geen gekanker over die zooi dat ik niet weer waar ik mee bezig ben!
En misschien weet je niet hoe het is als je zelf of famillieleden of vrienden kanker is maar geloof me dat is niet leuk dus hou je een beetje in met je scheldende woorden.Trouwens als je geen kritiek wil waarom vraag je het dan ? Er is leuke maar ook minderleuke kritiek daar moet je mee leren leven !
Maar ik vraag gewoon wat tips.. en het enige wat ik krijg is dat ik er niks van weet en dat ik er iemand anders bij moet halen. En er staat iemand bij! Dat heb ik nou al 3x gezegt.. ik vraag gewoon wat tips hoe ik het het beste kan doen.. en wat krijg ik? allemaal negatieve commentaar
Ze mag nog op de weide staan tot ze wat vetter is. ik heb veel liever dat ze wat boller loopt, dandat ze achteraf er last mee krijgt. Ze is er idd nog niet helemaal van genezen, en laat haar daarom ook nog een tijdje staan. Het enigste wat ze moet doen is meestal 2x in de week 10 minuutjes lopen, waarvan 5 minuutjes draven ( nog niet zelfs). Is dit dan al teveel?