Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Als een paard wat ziet en hij vind het NIET leuk, gaan de oren juist naar achter en krijg je het wit van de ogente zien.Ezumii schreef:En alle bovenstaande punten, betekenen nog steeds dat ze het leuk vinden hoor. Als een paard wat ziet en hij vind het NIET leuk, gaan de oren juist naar achter en krijg je het wit van de ogente zien.
En daarbij kan ik me niet voorstellen dat de paarden niet staan te trappelen om een rondje over het veld te crossen.
. Bolhvj schreef:zeker in de springsport gaat toch ook niet iedereen altijd goed mee? dat is gewoon pure de sport!
Ezumii schreef:En ik ben het er wel mee eens, ik zie geen angstig of boos paard.
WildWings schreef:dierfysio schreef:neem nou maar van mij aan dat die paardne echt graag meegaan op jacht, dat ze het een groot feest vinden.
ze staan allemaal te trappelen als het zover is: joepie, joepie, we mogen weer!
als je er anders over denkt: ga dan eens kijken voordat je oordeelt. no offence offcourse
Euhm, ik weet niet waar dit nu ineens over gaat.. ik zeg alleen dat de foto die bolhvj liet zien net voor mij dus echt geen plezier uitstraalt en dat de ruiter ook slecht zit.
fiandor schreef:ik vind de sport niet echt kunnen, vooral met z'n konijntje en dan met die honden. En tja het springen....
Wel grappig zo op straat met die uniformpjes
dierfysio schreef:nou, je had het er toch over dat het geen plezier uitstraalt, en dat het paard het niet leuk zou vinden?
WildWings schreef:Ezumii schreef:En ik ben het er wel mee eens, ik zie geen angstig of boos paard.
Dus?
Ik toch ook niet?
Bolhvj schreef:Dan betekent het toch ook niet dat het paard bang is of boos dus het verschrikkelijk vind!

ik denk dat ik wel kan raden bij welke baas ik het dan beter heb. dierfysio schreef:als ik kon kiezen tussen jachtpaard zijn en een of twee keer per week van nov. tot april een fijne rit maken met allemaal vriendjes erbij, OF ik kon een gedrilled opgefokt dressuurpaard zijn wat iedere dag in de houding getrokken wordt, en ieder weekeind op concours moet.... nou: dan wist ik het wel!ik denk dat ik wel kan raden bij welke baas ik het dan beter heb.

dierfysio schreef:ja, hoor, jij je zin.
een tip: het is wel zo netjes om EERST te lezen wat er staat, voordat je iets afdoet als 'slap argument'. dat staat namelijk nogal dom....
dat kan je ook wel zien op 1 van die foto's dat die vent dat paard slaat terwijl dat paard niet eens de ruimte heeft.
Want mij lijkt het WEL gaaf. Althans, ik zou alleen aan een slipjacht mee willen doen, niet aan een gewone jacht! Dat vind ik iewat wreed voor het konijntje dat in stukken gescheurd wordt en met veel stress aan zn einde komt.