Wat een prachtige merrie! Wat een tact en balans, zo keurig vind je ze zelden. Ze heeft ook een prachtige bovenlijn
Super mooi dier!Lekker jeugdig, prachtig koppie. Heel fotogeniek zeker?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Super mooi dier!
. En Mar, gelukkig dat je doorgezet hebt, het is echt een hele leuke merrie en jullie samen zijn een ontzettend mooie combi! Veel succes!
RubinRoyal schreef:Heel fotogeniek zeker?
. Errug mooi plaatje jullie met zijn twee!!!! RubinRoyal schreef:Dit onderstreept mijn mening nog meer![]()
Wat een prachtige merrie! Wat een tact en balans, zo keurig vind je ze zelden. Ze heeft ook een prachtige bovenlijnSuper mooi dier!
Lekker jeugdig, prachtig koppie. Heel fotogeniek zeker?

Hele vriendelijke blik in dr ogen. Dat heeft Wolkentanz ook.
RubinRoyal schreef:Prachtig hoofdHele vriendelijke blik in dr ogen. Dat heeft Wolkentanz ook.
Ik ben fan van duits bloed

Of Donnerhall.
Wat ziet Wenonah er GEWELDIG uit!
Ze is echt schitterend.

youngster schreef:Ik zat te kijken naar Fidertanz, geloof dat die het wel erg goed heeft gedaan het afgelopen jaar
Ik zou in ieder geval letten op de bouw die de hengst heeft en vererft. Ik denk dat er dan goede veulens uit kunnen komen! MissJ schreef:Damn Mar.Wat ziet Wenonah er GEWELDIG uit!
![]()
Ze is echt schitterend.
Meis, ik neem mijn petje af voor jouw doorzettingsvermogen. Diep respect dat je na alle tegenslag van het afgelopen jaar, met Wise, en met de opstartproblemen, toch de kracht hebt kunnen vinden om door te pakken. Je paard is super, maar jij bent ook een ontzettend topper!

Vind haar onder het zadel nog knapper dan los! Echt heel gaaf!

youngster schreef:Wat een reactie's
Wordt er helemaal verlegen van.. Zal alle veren netjes in een potje zetten zometeen
Dank jullie wel allemaal! We zijn er nog lang niet, maar ik heb er nu tenminste weer plezier in!
..
.. pandour_iene schreef:heej..
egt un heel mooi paard ..
glanst ook mooi.....
ziet ur goed uit..
youngster schreef:Wat een reactie's
Wordt er helemaal verlegen van.. Zal alle veren netjes in een potje zetten zometeen
Dank jullie wel allemaal! We zijn er nog lang niet, maar ik heb er nu tenminste weer plezier in!