Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Niet gemeen bedoelt, maar je verpest echt de plezier in het rijden voor zo'n paard. Je hoeft niet lang te wachten voordat ie echt niet meer voor je wil lopen, of bokkend en rennend door de bak gaat, omdat hij je niet meer wil dragen.
Citaat:Mijn mening is: Met sporen rijden is het zieligste dat ik ooit gehoort
heb!! Sporen zijn voor mensen die geen been kunne hebbe! Leuk hee Zeuren??
Vind ik ookal,, Dat je domme opmerkingen moet geve vind ik echt niet erg,
maar kijk eerst naar jezelf en doe het op een 'volwassene' manier zei je
tegen mij , doe het zelf dan ook!
Dankjeee,
hoije

.. Onzin dingen plaatsen bij ander die hier reageren! Haha.
Snackie schreef:mijn tip?
stop met dit paard,en ga naar de manege?!
Verder niks meer te zeggen..
) _Martine_ schreef:Snackie schreef:mijn tip?
stop met dit paard,en ga naar de manege?!
jillxnena schreef:Echt Concorde,, Kom jij eens op hem rijde en laat je eens zien als jij hem beter rijd! Ja ik kan zeker tegen kritiek, maar wel op een juiste manier!
was ook springruiter, Ik heb dressuurlaarzen aangeschaft voor beter beenligging, en zit nu dus ook doormiddel van de beugels wat langer te doen kaars maar dan ook kaars recht (goed daarr ook wel eenhalf jaar militaire training aan vast gezeten haha)ChingYi schreef:Kom op nou..
ok, het ziet er niet geweldig uit.. maar na 1 keer weet ze het toch ook wel? Ik ben het eens met het gegeven commentaar, maar moet dat nou zo gegeven worden?
Het lijken net bevelen, zo zou ik ze ook niet graag ontvangen.
Ik weet zeker dat zij het beste met de paarden voor heeft en hoop dan ook dat ze naar dit commentaar luisterd. Maar om dat er nou zo in te wrijven is toch niet nodig?
Ik ben van mening dat je het ook gewoon op een normale manier over kunt brengen.. en zo niet bestaat er zoiets als een kruisje.
Ik ben ook van mening dat het er niet geweldig uitziet.. Maar na 1/2 keer gezegd te hebben is dat toch ook wel genoeg lijkt me zo?
kijk nou eens.. 4 pagina's met alleen maar hetzelfde commentaar.
Nouja, ik wil alleen nog kwijt dat het een hele leuke fries is en ik hoop dat je wat met het commentaar doet. En jullie komen er zeker wel hoorVerder niks meer te zeggen..
(lang verhaal![]()
)

jillxnena schreef:Ja ik heb les, En jullie hebben wel allemaal praatjes, maar zelf rijden jullie ook niet als anky;)
?
Liins schreef:jillxnena schreef:Ja ik heb les, En jullie hebben wel allemaal praatjes, maar zelf rijden jullie ook niet als anky;)
Nou toenvallig wel! Ik BEN Anky
![]()
Leer eerst even normaal te reageren, en ga dan foto's plaatsen.
Ik heb ook vaak zat Commentaar gehad, waarvan ik dacht Jezus
hou je mond toch! Maargoed dat krijg je op een forum.. en wees is
redelijk tegenover jezelf, Vind jij dat er goed uitzien?
Ben benieuwd naar je antwoord![]()
en o,ja je hoeft niet bang te wezen dat mensen je topic voorbij lopen..
Ik denk dat iedereen op bokt het topic al wel heeft gezien