Oke dat was schoudervoor..oke dan is het helder!
Succes verder iig met dit paardje
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
florislover schreef:die laatste 2 filmpjes zijn op de arinda's hoeve of zo gemaakt toch..
bambi76 schreef:Als er een aap van een jury zit kan je er ook een 5 voor krijgen dus een cijfer van een jury zegt mij niet zoveel. (niet rot bedoeld, maar dat begrijp je neem ik aan wel).
Oke dat was schoudervoor..oke dan is het helder!
Succes verder iig met dit paardje
bambi76 schreef:Ja dan krijg je indd een 9 oid. We streven naar perfectie toch?
Remember schreef:bambi76 schreef:Ja dan krijg je indd een 9 oid. We streven naar perfectie toch?
Ja, tot in het reeële haha!
sanne_ schreef:Heel eerlijk gezegd vind ik dat de muziek ontzettend tekort schiet om jullie als combinatie in je waarde te laten of zelfs extra positief neer te zetten, zie je pb-box.
Shine was duidelijk heel gespannen maar ik vind dat je 'm super rondstuurt. Je gaat onverstoorbaar verder met je kür en een heet paard ríjden en op de muziek letten tegelijk is een hele klus. Chapeau!
Lorsina schreef:Nou het is een leuke combinatie, maar in de proef te gespannen en te kijkerig, nog te weinig bespiering(moet vast goed komen) voor het Z.
Je benen zijn te druk, probeer deze stiller te houden dat scheeld al een heleboel en maakt de combinatie rustig en leuk om naar te kijken. Het is namelijk het beeld waar het nu om gaat, de combinatie niet het rijtechnische gedeelte
Hopelijk kan je hier wat mee, ik rijd zelf ook in het ZZ.
Lorsina schreef:
Zeer ervaren M amazone in zowel de dressuur als de springsport
cle0o_o0 schreef:Veel succes en hopelijk naar de RK!
Miss_Maya schreef:Wouw , ik hoop niet dat je elke keer in dat paard zijn buik port !
Jij MOET er wel eens gaan aanwerken om je voeten stiller te houden .
Eerst de ruiter fantsoenlijk én dan pas het paard
Voor de rest ziet het er goed uit . Het is een leuk paardje wat mooi oogt
Remember schreef:, paard merkt er weinig van hoor dat ik wiebelbenen heb, ik kom er niet aan en al helemaal niet met mijn spoor (had eens moeten gebeuren in die kür, dan waren we linea recta óver het witte hekje naar de uitgang gevlogen denk ik
). Misschien dat je even de reacties en antwoorden over de voeten door moet lezen
? Verder bedankt voor je reactie!
karijn schreef:Dat van de benen ken ik, ben zelf ook lang en rijd op een slank paard. Maar...toch een klein puntje van aandacht voor je.
Aimee schreef:![]()
Op een paard dat écht snel aan het been is, kun je je benen niet zo bewegen hoor.